Beste reizigers,
Is er iemand die net als ik graag naar Lapland zou gaan?
Laatst las ik een artikel in een tijdschrift over een reis naar Lapland. Sindsdien zou ik graag winterwonderland verkennen per sneeuwscooter, een huskysafari doen, rendieren van dichtbij bewonderen en misschien wel het noorderlicht zien.
Normaal gesproken heeft ongeorganiseerd reizen mijn voorkeur. Lapland is echter een bestemming die je voordeliger georganiseerd kan bezoeken. Ik heb een reis gevonden van 13 tm. 20 februari. De reis is inclusief vliegticket, logies, ontbijt, 4 excursies (noorderlicht, rendiersledetocht, ijsvissen, sneeuwscootertocht) en kost 754,- euro. Daarbij komen kosten voor lunch, diner en eventuele excursies op de 3 ‘vrije’ dagen. Ik zou graag op 1 (of meer) van deze dagen een huskysafari doen. Lapland blijft geen voordelige bestemming. Deze reis is in verhouding tot andere reizen zeer betaalbaar en in het juiste seizoen.
Wil je ook een keer naar Lapland? Stuur mij een bericht en misschien gaan we samen. Ik woon in de omgeving van Alkmaar en zou je graag ontmoeten om te ontdekken of er een klik is.
Groetjes,
Eshter (34 jr.)