Winter In Finland

[FONT=Optima][COLOR=blue]Hey allemaal!!!

Ik ben Karen en ik wou deze winter of volgende winter naar Lapland gaan om er een trektocht te maken met honden, sneeuwscooter…, maar ik weet niet hoeveel dit ongeveer kost en waar ik daarvoor terecht kan. Is er iemand die mij wat meer informatie kan geven of iemand die daar al geweest is en die mij dan zijn verhaal kan vertellen?

Ik hoop zeer van iemand antwoord te krijgen!
Heel veel groetjes, Karentje.
:rolleyes:

hoi,

die is moeilijk zeg, weet ik ook ff zo snel geen antwoord op. wordt niet veel aangeboden, zal morgen op de zaak eens gaan kijken of ik iets kan vinden hierover!

kom er op terug!

groetjes
anita

heb ff gekeken op mijn werk, je kunt het boeken bij de vrij-uit wintersport gids. 2003/2004. blz 33 huskysafari door fins lapland

het is een 8 daagse reis. de prijs is per persoon per arrangement

1228,00 euro. (dit is alleen de safari) de eerste 2 dagen ga je naar een huskyfarm waar je instructie en training. vanaf de 3de dag begint de echte safari. tot de 6de dag verblijf je in houten blokhutten. op de avond van de 6de dag ga je terug naar de farm waar je afscheidt neemt van de begeleiding en honden. de 7de dag transfer naar luchthaven. het is op basis van vp. de vlucht naar finland komt er nog apart bij. vluchtprijs zit tussen de 327 en 387 euro pp in. dit is voor 5dagen dus zou een hem moeten verlengen met een weekendprijs tussen de 387 en 446 euro pp.ook komt er nog luchthavenbelasting en brandstoftoeslag bij. en eventuele transfer. en een sneewscooter safari kost 88 euro 2 personen per sneeuwscooter dit is elke middag ca. 2 uur. (dit is een excursiepakket). kun je bij een acco bijboeken. dit staat op blz 34.

ik hoop dat je er wat aan hebt.

succes!

groetjes
anita

www.beins.nl/ecoreizen.asp
daar staat een 5-daags arrangement op.

Hey
Bedankt allemaal om te reageren he
ik ben er zeker iets wijzer van geworden

Groetjes
Karentje xxxxxxx