Reisgenoot(en) Scandinavie / Lapland

Hallo,

Ik ben Linda en ben 19 jaar. Ik studeer nog, maar ik houd naast m’n studie erg veel van reizen.

Ik ben erover aan het denken om de eerste week van februari 2008 naar Lapland te gaan, waar je o.a. hondensleetocht, sneeuwscootertocht, langlaufen, sneeuwschoentoch kan maken.

Helaas houden de mensen uit mijn omgeving niet zo van de koudere landen. Daarom zoek ik een reisgenoot(e) die interesse heeft in zo’n reis en als het klikt, zin heeft om mee te gaan.

Groetjes en tot horens,
Linda

Hoi Linda

Als reisgenoten moeilijk te vinden zijn, zijn er twee organisaties die Laplandreizen aanbieden waarbij je gerust alleen mee kunt gaan. Fox vakanties heeft een speciale single reis en Scandinavian Wintersports heeft een groepsreis (Laps Wintersportavontuur) waar ook altijd een reisbegeleider aanwezig is. Afgelopen jaar ben ik als alleenreizende (ben liever geen single) hierbij meegeweest en heb een te gekke tijd gehad, en leuke mensen ontmoet. Door het aktieve programma en de aanwezigheid van een reisbegeleider (tevens de skileraar) heb je al snel een gezellige groepssfeer… trouwens er is daar ook de mogelijkheid om een paardrijtocht (western) te maken door de sneeuw! (zag in je profiel dat dit je hobby is)

Bedankt voor de tips! :thumbsup:

Hey,

Wellicht dat ik in december voor een lange tijd naar zweden ga en dus ook nog in februari in zweden ben. Ik zou ook graag naar lapland gaan. Hoe lang denk je daar te blijven? Misschien kunnen we samen wat tochten maken.

Gr. Ronnie

hey
ik heb hier wel interesse voor ook omdat mijn vriendenkring meer voor de zon is dan voor de koudere landen.als je nog iemand zoekt zou ik dan meer informatie mogen hebben zoals hoe je de reis hebt voorbereidt vlucht en hotel enzo…
ik ben jongen van 24 maar wel van antwerpen hoop dat het geen probleems is.

groetjes

@ ronnievos: Ik wil 7 a 8 dagen naar Lapland om daar vanalles te doen. Op sites zoals www.nortrek.nl en www.lapland.nl zie je mogelijke arrangementen. Ik weet niet of jouw planning is om echt rond te trekken of langere tijd rond te trekken?

@ Scooter: het gaat dus om een actieve vakantie, dit even omdat ik in een topic van jouw zag, dat je niet van te actieve vakanties houdt.

Linda,
Ik heb eens op de websites gekeken maar vind de arrangementen behoorlijk duur. Mijn planning is om voor een langere tijd te gaan, zeker meer dan 8 dagen.

Gr. Ronnie