Op zoek naar goede Engels/Nederlands sprekende Privé chauffeur

hallo,

Ik reis samen met vriendin door ghana van 23/05 tot en met 06/06/2014.
Wij zijn op zoek naar een goede ervaren prive chauffeur, liefst met een 4 x 4.
Hij moet zeker Engels talig zijn.
Het leukste zou zijn dat hij zijn weg goed kent en ons plekken kan laten zien die we normaal als rondreizende toerist niet tegen komen, we willen echt even onderduiken in de ghaneese cultuur.

Kan er ons iemand helpen met eventuele contacten of adressen.

Mvg bjorn

Niemand hier op het forum met info of adressen voor verhuur van auto met chauffeur?

please people, help us :wink:

Je kunt natuurlijk ook even afwachten… Staat er nog geen dag op. (en tis ook nog eens een werkdag)

je hebt gelijk theiz, ik moet gewoon even geduld hebben :slight_smile: mijn excuses

ik heb wel zelf op het web al paar adressen en plaatsen gevonden voor een tereinwagen met chauffeur, maar alles ligt hem toch tussen de €70 en € 100 euro per dag, en dat vind ik nu persoonlijk toch wel wat veel, oke je komt sneller op plekken waar je wil zijn dan met het openbaar vervoer ( zeker omdat we maar 14 dagen reizen) en de chauffeur zal ons zeker op plaatsen brengen die wij als toerist niet vinden, toch vind ik dit wat te duur :slight_smile:

daarmee hoop ik op reacties met eventueel goedkopere opties of adressen, of mensen die via via contacten hebben daar.

groeten bjorn :wink:

Hallo buffalorebel

U vroeg om een Engels of een Nederlands sprekende privé chauffeur … Sorry maar een Nederlands sprekende Ghanese privé chauffeur dat is een speld in een hooiberg die vindt je nooit. Ghana is een Engels talige land dus iedereen kan Engels behalve de super oude mensen ( zoals mijn schoonmoeder uit het noorden van Ghana )

Inderdaad prijzen voor een privé chauffeur en een auto zijn redelijk duur maar Je betaald de auto + benzine en de chauffeur en soms de overnachting voor de chauffeur en eten. dus inprincipe de prijzen wel redelijk

Kijk eens op pagina 2 daar staat een bericht ( Auto huren in ghana met goede chauffeur ) misschien zit er iets bij voor u maar kijk niet naar de prijzen die kloppen niet meer.

er zijn ook sommige hotels die privé chauffeurs heeft dus u kan voor 2 nachten boeken ( de 1ste en de laatste nacht ) en de rest boek je de privé chauffeur met auto.

voor de rest kan ik u niet helpen aan een chauffeur wat ik heb nooit ééntje gebruikt.

Kijk eens op www.joli-ecotours.com of www.ghanavakantie.nl

hey, bedankt voor je reactie marcelvr,

En inderdaad in die 80 euro (gemiddelde prijs dan) zit de overnachting en het eten van de chauffeur er ook bij, wat ergens logsich is natuurlijk.
Maar de benzine niet, maar die zal dan ook wel niet zo duur zijn in ghana denk ik dan.Ik bazeerde mij echt gewoon aan de rpijzen die ik las maar vergeet de datums al van enkele jaren terug zijn, dus alles zal ondertussen ook wel al wat duurder geworden zijn.
Langs andere kant heb ik zo iets van…, Natuurlijk zijn reisbureaus die dat ter beschikking hebben gewoon veel duurder dan het daar te plekke te regelen, niet? die profiteren er gewoon ook wat van? Al heb je daar mss wel meer zekerheid over verzekering en in geval van problemen met de wagen die je huurt…
En Engelstalige chauffeur is meer dan goed hoor, ik vond er gewoon op het forum eentje in de link die jij me doorstuurde dat er iemand een nederlandstalige chauffeur gevonden had, daarom ik het gewoon even vertelde in de titel, maar dus engels talig is meer als voldoende.

Het zal even afwachten zijn denk ik tot er iemand dit heir leest en paar connecties heeft of adressen van daar zelf. en anders zal ik het wel via de sites moeten doen :slight_smile:

al bedankt voor je info

mvg bjorn

Hallo

Neem eens contact op met www.moonandstarguesthouse.com
Zij organiseren rondreizen en hebben contacten.

Succes

Wout

Ben een Belg en rij met u de als het moet de wereld rond voor 35 euro per dag +onderhoud…spreek engels-frans-duits-nederlands-roemeens-en ben zeer fexsibe.

En als je dit te duur vindt…beunhazen genoeg in Ghana. Spreek maar een leuk prijsje af. Na 2 weken blijkt dan, dat je uiteindelijk veel duurder uit bent.