Auto te huur Ghana/togo rechtstreeks van particulier

Onze 4X4 Honda kan je huren met of zonder chauffeur voor jullie eigen reis door Togo en/of Ghana.

Fotos: www.alpha-hilde-omega.be

Eli is van togolese afkomst en kan jullie vragen beantwoorden ivm geschiedenis, pollitiek, wereldbeeld enz

Laat maar horen.

Hilde en Eli

Hallo Hilde

Mag ik vragen wat de kosten voor bv 2 weken zijn?
En waar staat de wagen?

Groet

Wout

Hallo

De wagen staat binnenkort in Togo Lomé, dat is op wandelafstand van de grens met Ghana.
De huurprijs bedraagt 35 euro per dag + verzekering (moet nog even na vragen, maar dat kost niet veel)
Indien je een chauffeur wenst, dan kan ik de prijs navragen bij familie.
Eli mijn partner is van Lomé en kan je verder helpen met tal van vragen of hulp ter plaatse.
Wil je iemand die afrikaans komt koken voor je of wat dan ook, laat maar horen.

Afrikaanse groetjes

Hilde

Hallo Hilde

Is het mogelijk om de auto in bv Accra te laten zetten? Ik zal even uitleggen waarom.
Ik en mijn vrouw runnen een klein guesthouse en hebben een vraag van een groep van 5 mensen gekregen of zij in oktober 2 weken bij ons kunnen verblijven en voor die periode een auto kunnen huren. Nu valt dat niet mee in Ghana hebben we gemerkt of je betaalt de hoofdprijs.
Wij hebben zelf geen auto die voldoet dus toen ik je bericht zag dacht ik dit kan wat voor ons zijn.
Wij ontvangen mensen altijd op het vliegveld om daarna een nacht bij vrienden te slapen, als de auto daar zou staan, net buiten Accra, zou dat perfect zijn.

Alvast bedankt voor de info

Wout

Ja hoor, accra is geen probleem. Wij zelf zijn in augustus in Togo en kunnen mss elkaar dan ontmoeten. Naar de toekomst toe kunnen we mss nog samen werken op de één of de andere manier.

Wonen jullie in belgië, nederland of ghana?

Zoals je ziet op de foto’s is de auto in perfecte staat.

Groetjes

Hilde
0496511402

Hoi,

Auto ziet er inderdaad perfect uit. Ik woon (nog) in Nederland en mijn vrouw woont al in Ghana. Ons guesthouse staat in Banko, ongeveer 1 1/2 van kumasi af.
Wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen inderdaad.
www.moonandstarguesthouse.com is onze website en daar staat ook ons e-mail adres.

Groet

Wout
06-50414611

ik zal jullie site op mijn site plaatsen via links :slight_smile:

In augustus zijn wij in principe in togo om onze tour dat we willen voorstellen zelf uit te rijden en samen te stellen.
We willen deze later ook uitbreiden in combinatie met Ghana, dus wie weet hoe het verder allemaal uitdraait.

Laat mij maar horen of je de auto wenst te reserveren en of er nog klanten zijn naar de toekomst toe.

Groetjes Hilde

Hoi,

Ik houd je op de hoogte en wie weet tot ziens in Ghana!

Groet

Wout