Auto huren in Ghana met goede chauffeur

hoi,
ik moet in juli voor mijn werk naar Ghana. Ik bezoek er allerlei projecten gedurende 10 dagen. de projecten zijn gelegen in heel ghana (van noord naar oost naar zuid naar west).
Ik zoek een chauffeur (en auto) die me overal rondrijdt.
Wat is de prijs per dag?
ik heb dit onlangs in India gedaan en daar had ik geen goede ervaring. (slechtsprekende chauffeur, onveilig rijden en onbeleefd.)
WIe kan me helpen?
Groeten,
valentien

Je bent dus 10 dagen onderweg, telkens enkele 100en kms., en waarbij de chauffeur ook telkens overnachting e.d. moet zien te vinden? 1.500 EUR lijkt me een correcte prijs (jij betaalt de benzine).

Er zullen er hier zeker reageren dat het aan veel minder kan, maar dan heb je geen professionele chauffeur en geen wagen die je gedurende 10 dagen probleemloos overal in het land brengt.

Als de prijs je aanstaat, breng ik je via je privé e-mail adres wel in contact met een Ghanees die het 100% voor je kan regelen. Voor de goede orde: Ikzelf verdien hier niets aan hoor.

Bij Melvin en Rebecca in Accra excl. benzine/incl. chauffeur vanaf €55.- per dag zie: www.ghanavakantie.com2me.nl

hey, de link werkt niet.
de definitieve beslissing valt maar midden april. maar ik wil wel wat zicht hebben op de kosten.
groeten
valentien

Sorry, ga naar www.ghanavakantie.nl dan krijg je in de adresregel ghanavakantie.come2me.nl, vandaar dat ik dacht dat het met het laatste ook wel zou lukken. Succes

Hoi Valentien

Kijk even op de site www.gsa-transport.com. Dit bedrijf zit in ghana en heeft verschillende mogelijkheden. De auto met chauffeur zal 10 dagen tot jou dienst zijn. De chauffeur spreekt engels. Denk aan een totaalbedrag van 500 euro excl. benzine

Hallo,

Ik kan je een heel ervaren ghanees/burkinese en ook nog nederlands sprekende chauffeur aanbieden en auto voor de prijs van 50 euro/dag voor de auto en 30 euro/dag voor de chauffeur en 15 euro voor maaltijden en overnachtingen totaal 950 euro voor 10 dagen excl benzine.
Margriet Reinders

hoi ik heb rondgereden met chauffeur en gids in ghana voor 25 dollar per dag + benzine en maaltijdkosten, heel nette personen. mocht je belangstelling hebben geef even een berichtje, de eigenaar van dit reisbureau is amerikaan,en hij heeft verschillende chauffeurs gidsen in dienst.

Hoi,
Heb je een adres voor mij?

alvast bedankt!

Dick Hoekstra

wij

Kennen jullie ook plekken waar je een auto kan huren zonder chauffeur?
liefst 4x4

Wij hebben in juli met z’n vijven 10 dagen rondgereden door heel Ghana met een goede minibus met airco. Kosten 80 dollar per dag voor de huur, plus 20-30 cedis per dag (10-15 dollar) verblijfskosten voor de chauffeur, en de brandstofkosten door ons zelf betaald. We hadden een prima chauffeur, een prettige man die behoorlijk Engels sprak en voorzichtig reed. Wie belangstelling heeft kan van mij het emailadres van de chauffeur krijgen.

De genoemde prijs is een onderhandelingsresultaat en is ongeveer wat je in Ghana kunt verwachten. Een 4x4 is wat duurder.

Hallo Margriet,

Kun je me aan de gegevens van een chauffeur in Ghana
helpen?

      • Updated - - -

vertel…

De beste hiervoor is Captain Africa