Auto huur

hallo,

we vertrekken op 1 maart voor een 14 daagse rondreis door ghana.
Kan iemand ons een tip geven waar we best een auto voor 6 personen + chauffeur kunnen huren?

Hallo,

Dit is allemaal een beetje afhankelijk van waar ge wil vertrekken, en dat ge na uw reis op dezelfde plaats terug keert. Want dat maakt een enorm verschil.

Groet,
Beest

Hallo,

we zouden vanuit Accra eerst met de bus naar Kumasi gaan. Na 2-3 dagen zouden we dan met een auto vanuit Kumasi aan een rondreis beginnen om uiteindelijk via Cape Coast onze reis terug in Accra te eindigen. Vertrekken met een auto vanuit Accra behoort ook tot de mogelijkheden,

groeten,

Carlo

Beste Carlo,

Ik heb een mail gestuurd naar Ghana. Ken daar een paar zeer profesionele chauffeurs, rijden zelf als prive chauffeur voor sommige hotels voor de eigenaars. Ik heb gevraagt dit even te bekijken en er een prijskaartje op te plakken. Het kan nog wel een dag duren voor ik antoord heb, maar in elk geval als ik iets veneem, dan hoort ge het zo snel mogelijk.

Groetjes,
Beest

Carlo,

De eerste reactie van een chauffeur daar is dat het ongeveer 850 cedis zou kosten, maar hij wil dan wel de details kennen, om zeker te zijn dat zijn prijskaartje klopt. Dit zou wel zijn met inbegrip van uw afhaling van de luchthaven. Hoop u iets wijzer gemaakt te hebben.

Groet,
Beest

beste,

dankuwel voor de moeite. Wij hebben ondertussen een interessante aanbieding gekregen, wij hebben een auto met chauffeur gehuurd,

groeten,

Carlo

Carlo,

Bedankt voor de medeling, en een heel prettig verblijf daar.
En als ge een probleem moest hebben daar, dan laat ge maar een seintje.

Groet,
Beest