Op zoek naar een reisprogramma 20 dgn camper vanaf LA tot LA

hallo,

Wie zou me kunnen helpen met een prachtige programma reis door west usa…20 dagen met de camper…

We hebben zojuist een campervakantie geboekt van 16 juli 2013 - 6 aug. 2013. Wij zijn: 2 volw. en 2 kinderen van 11 en 8 jaar oud. We landen op Los Angeles en gaan op de 6e ook weer terug vanaf LA. Eigenlijk begint de voorbereiding pas nu: We wilden niet enorme afstanden afleggen per dag met jonge kinderen (11-8) maar toch wel de bekende dingen zien. Kamperen in mooie/goede campings midden in de Yosemite bijvoorbeeld of overnachten op een cowboy ranch - indianen accommodatie bijvoorbeeld… Wellicht dat je ook de kampeerlocaties (namen vd campings) zou kunnen vermelden? evt. suggesties waar we op moeten letten en all andere zaken…

Ik ben erg benieuwd naar je evt. voorstel
gr j baan

gr JBaan

Dag J Baan!

Deze oproep is inmiddels al van een paar maanden geleden en jullie reis komt al aardig in zicht!

Ook wij gaan deze zomer (september) 20 dagen met de camper vanuit LA een rondreis maken met ons zoontje van dan net 1 jaar.
Wij zijn dus ook op zoek naar een goed mooi afwisselend programma met leuke campings en niet al te lange afstanden!

Ik zie hier geen reacties staan maar ik was wel benieuwd of jullie inmiddels een reis programma hebben gemaakt en nog tips hebben voor ons!

Alvast veel plezier!

Groet, Marlene