Hallo reisgenoot zoeker.
Ik ben gepensioneerd en wil nog graag reizen. Heb in de afgelopen 30 jaar regelmatig gereisd zowel alleen als met een reisgenoot met behulp van openbaar vervoer, auto(huur) en camper. Heb o.a. gereisd door Amerika, oostkust: New York, en Florida. Aan de westkant: California, Nevada, Arizona, Utah en Hawai . Zuid Mexico en Mexico-city.
In Azië: zuid India, Indonesië: Java, Bali en Lombok. Maleisië, Thailand, Vietnam, Singapore, oost China.
Marokko en Dubai, Australie kort (Sydney e.o.), Nieuwzeeland en Fiji. Vele landen in Europa.
Het kriebelt weer en zoek een maatje om plannen mee te maken voor een volgende trip.
Heb nog belangstelling voor veel bestemmingen. B.v. Japan en Zuid Korea staan nog op mijn verlanglijstje. China na 25 jaar zou ik graag nog eens terug zien. Noord India, Nepal en Bhutan.
Ook Cuba zou ik graag bezoeken in combinatie met b.v. Costa Rica en/of Panama. Maar ook Brazilië en Argentinië trekken mij wel. Een tocht door Iran lijkt me ook helemaal het einde.
Ook voor een leuke trip in Europa b.v. naar de Baltische staten heb ik wel belangstelling.
Heb je een plan voor een reis waarvan je denkt die komt wel ongeveer in mijn richting en je wilt met iemand samen trekken neem dan eens wat van je horen. Low budget reizen is geen bezwaar, maar geen dure/luxe hotels wanneer dat niet strikt noodzakelijk is.
Ben benieuwd, Sjaak.