Even weg en genieten van de wereld?

Het zijn wilde plannen, maar als ik iets in mijn hoofd heb, dan wil ik er ook echt voor gaan.

Na een tijd gestudeerd en gewerkt te hebben, wil ik wel eens wat anders dan Nederland zien. En dat door middel van een ‘lange’ reis rond de wereld. Azië (India/ Pakistan/ Indonesië), Afrika (Etheopië, Madagascar), Nieuw Zeeland, Zuid-Amerika (Peru, Bolivia). Ik wil het (en dat is misschien wel een illusie) allemaal zien.

Wie wil er met me mee? :slight_smile:

Ik ben Jan, 30 jaartjes jong. Ik wil veel zien, veel culturen, natuur, jungle, woestijn, veel te veel om allemaal in een bericht te omschrijven. Van mij hoeft de luxe niet zo. Ik vind slapen in een hutje in een bos of een klein hotel prima. Op een bootje en door de bushbush, het lijkt me allemaal fantastisch. De grote verschillen zien. Van rijk tot arm.

Ik denk dat ik het niet leuk vind/ beetje te verlegen ben om alleen te gaan. Nauurlijk hoeven we morgen niet meteen weg… maar wie lijkt het leuk om samen eens verder te dromen en deze dromen misschien wel te verwezenlijken?

Andere opties om wat van de wereld te zien, vind ik uiteraard ook goed. Een continent of werelddeel is natuurlijk ook een optie die wat makkelijker en beter uitvoerbaar is.

Misschien een heel verwarrend, onvoorbereid mailtje, maar de ongeplande ideeën zijn meestal de beste toch? Wie weet zitten we straks wel met elkaar in de bushbush en zelf gevangen vis te eten? :slight_smile:

Lijkt me leuk als ik iets van jullie hoor. (ook al lijkt dit niet serieus… ik ben het zeker wel).

Groet
Jan

hey jan!

even een vraagje, naar welke periode zit je te kijken of te reizen?
Ikzelf wil half december 2009 vertrekken en begin juni weer terug naar nederland te gaan. Azie is mijn doel (thailand, indonesie, vietnam en nepal)

groetjes!

hey

lees ff mijn post ik wil ook graag veel zien en primitief reizen.
kijk eens wat je ervan vind?

groetjes jakob