Heeey,
De laatste tijd zit ik er over na te denken om (weer) een tijdje te gaan reizen. Ik heb nog niets geboekt en ook nog geen concrete bestemming. Natuurlijk wel landen waar ik sowieso nog heen wil zoals, australie, china nieuw zeeland en heel zuid amerika.
IK heb al best veel gereisd (india, thailand,laos, cambodja, vietnam, costa rica, mexico, panama, guatamala), maar het is natuurlijk nooit genoeg!
de meeste van de reizen reizen heb ik alleen gedaan…wat eigenlijk supertof was.
Maar je weet het niet… Misschien is er een heel cool iemand die een nog cooler plan heeft…??
Ik ben samen met mijn reisgenootje nog op zoek naar 1 of 2 reisgenootjes om onze wereldreis mee te starten. We gaan een auto huren en dan van Kaapstad naar Namibie, Botswana en Zambia. We vertrekken zelf eind augustus en je zou ook vanaf medio septeber vanaf Windhoek kunnen aansluiten. We zijn dan daar ivm een bruiloft! Wanneer wil je gaan en voor hoe lang?
Ik vertrek, begin mei 2009, naar Kaap de Goed Hoop met mijn oude auto. Ik vertrek vanuit Brussel om zo doorheen het zwarte Continent te trekken. Langs de Westkust naar de Kaap, en via de Oostkust terug naar het Noorden. Heb een jaartje loopbaanonderbreking genomen, dus heb tijd om alle leuke plekken te bezichtigen.
Ben 27 jaar, afgestudeerd aan Ehsal en VUB, Brusselaar, love music, lachen, Afrikaanse cultuur en natuur, en 't onverwachte
geïnteresseerd om (een stuk) mee te gaan: [EMAIL=“wvaelst@vub.ac.be”]wvaelst@vub.ac.be of 0032 (0)499 550 783