Net aangemeld op deze site, omdat ik zelf ook heel graag de wijde wereld zou willen gaan verkennen, maar nog niet weet wat en hoe…
Ik zal me eerst eventjes voorstellen, :nod: mijn naam is Evelien en ben intussen alweer 21 jaartjes oud… Ik studeer dit jaar af, en wil er eigenlijk toch wel heel graag tussen uit voor een tijd!
Het maakt me opzich niet zoveel uit waar ik heen ga, als het maar ver weg is… Afrika, Nieuw-Zeeland en Australië spreken mij wel erg aan!
Hoe lang maakt in principe ook niet echt uit, want heb een jaar de tijd!
Kun jij jezelf een beetje vinden in dit verhaal, wil je wel weg, maar weet je net als ik nog niet precies hoe en wat, dan hoop ik graag op een reactie!
Uitnodigingen, ideetjes en voorstellen zijn van harte welkom!
Hallo! Ik ben een gezellige meid van 23 jaar en ik ga begin mei voor 7 weken rondreizen door China. Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot. Misschien spreekt dit jou aan: Shanghai-Beijng-Xian-Yangshou-Chengdu-Kunming-Hong Kong en ook kleine dorpjes, backpack, bus, trein, boot, vliegtuig, veel lol maken, van hostel naar hostel , af en toe lekker beetje luxe. Ik hoor het wel van je! Groetjes Mo.
Ik ben 24 jaar en twijfel er al een tijdje aan om te vertrekken. Maar alleen is maar alleen zeggen ze, dus was ik hier een beetje aan zoeken naar mensen die reisgenoten zochten. 7 weken china spreekt mij wel aan, maar ik vraag me af of alles van papierwerk en zo nog te regelen valt. Ik ben daar zo’n leek in dak eigenlijk niet echt weet wat ik allemaal in orde moet maken. en wat is zo ongeveer jouw budget,
Ik, Bettine van der Heijden 21 jaar, wil in oktober voor een jaar naar australie en nieuw zeeland gaan reizen en werken. Helft helft ongeveer denk ik. Ligt eraan. Ik heb beide landen afgelopen zomer gezien en ben er echt aan verslaafd. Je moet die landen zeker ooit gezien hebben.
Het lijkt me leuk om samen met iemand anders te gaan. Als je mijn plannen leuk lijkt of je hebt andere plannen, ideeën zijn altijd welkom en we kunnen er wel iets op verzinnen!