op reis voor 2 maanden

Kunstenares zoekt iemand die net zoals ik weliswaar iets ouder is, maar zeer jong is van geest. Ik wil op reis, low budget, afgewisseld met soms comfort. Reisdoel: Nog niet erg duidelijk afgebakend. Mag ook een andere plek zijn. Samen (op) reizen, maar wel evt de mogelijkheid om weer verder te gaan op eigen houtje. Man of vrouw, klein groepje of met iemand samen. Leeftijd niet van belang…Vertrek vanaf mei 2011…Ik hoor graag van je…>>>
vreugdenhil01@hetnet.nl

Hoi, Ik ga eind juni met mijn zoon van 12 jaar door zuid afrika rijden met een 4x4 pick-up met tent erop. Kan een tent bij. Route; Swaziland, Botswana, Namibie en Zuid Afrika.

Kunstenares met hippie-hart en zoekt leuke vrijdenkende mensen. Ik wil op reis, low budget, afgewisseld met soms comfort. Reisdoel: Nog niet erg duidelijk afgebakend. Ik heb een rijbewijs. Samen (op) reizen, maar wel evt de mogelijkheid om weer verder te gaan op eigen houtje. Man of vrouw, klein groepje of met iemand samen. Leeftijd niet van belang…Ben zelf boven de 40. Vertrek vanaf 18 juni…Ik hoor graag van je…
:wereld:vreugdenhil01@hetnet.nl