Opzoek naar een gezellige reismaatje!!

Hallo allemaal! Ik ben een gezellige,spontane surinaamse jongen van 24 jaar die in is voor avontuur…
Ik ben vorige week afgestudeerd Maatschappelijk werk en dienstverlening en wil een lange reis maken… maar wel lowbudget! Tijdens mijn studie heb ik stage gelopen in Zuid-afrika en Curacao… ook heb ik al andere landen gezien. Het liefst wil ik richting Azie weer… omdat het leven daar goedkoop is…zuid-amerika lijkt me ook geweldig hoor…maar als jullie andere leuke opties hebben…zeg het maar! Ik wil zo rond oktober vertrekken… en terug komen zo rond feb/maart… Ben benieuwd of iemand geinteresseerd is :slight_smile:

groetjes

G.

hey there, yessica hier. 25 jaar en kom uit drenthe

zag je berichtje op ww, en dacht yes, dat moet ik hebben.

heb een reis op het oog van30-31 okt 19 dagen bali voor 880 euro (zonderverzekering want heb ik doorlopend en boekingskoesten2.50)

wel lekkerlow budget want mijn ervaring is dat je maar weinig op je kamer te vinde bent en het leven daar is ook suuuuper goedkoop.

er zijn op bali zoooooveeel mooie dingen te doen-zien, like olifanten safari lijkt me zooooo gaaf. maar atuurlijk nog veel meer.

hou ook van gewoon lekker relaxen, go with the flow en het hotel ligt in het bruisende nacht leven dus af en toe keertje stappen moet ook goed komen.

lijkt het je wat hoor ik graag van je, mijn vriendinnen hebbenallemaal kinderen of geen geld en ik wil ook wel wat vaker dan 1 xper jaar op vakantie

dus vandaag… let me know grtz