Hallo,
Ik ben een Belg van 25 jaar, met zin om op avontuur te gaan. Mijn voorkeur gaat naar Zuid en Midden Amerika.
Landen zoals: Peru, Paraguay, Brazilië, Mexico, Cuba, Chili, Colombia, Ecuador enzovoort.
Graag zou ik op rondreis gaan met een minimum aan luxe en lowbudget.
Onderweg zou ik willen werken, om zo geld te verdienen om door te gaan.
Nu mijn familie vind het nogal eng dat ik alleen zou gaan en heb ik me daarom ingeschreven op websites zoals deze.
Ben op zoek naar iemand die mijn gevoel van avontuur deelt en mee wilt gaan.
Een tijdperiode kan ik niet geven, want het kan zijn dat ik er blijf.
Ik spreek enkele talen zoals uiteraard Nederlands. maar ik spreek ook Spaans, Engels en een beetje Frans.
Interesse? Stuur iets en dan bespreken we het.
Groeten,
Aventurero :dag:
Heyla, ik ben een Belgische dame en in februari ga ik ook richting midden en zuid Amerika. Startend in midden amerika regio Costa rica, planning is low budget te gaan backpacken. Heb er ongeveer een half jaartje voor uitgetrokken, route staat nog niet vast. Hier heb ik ongeveer hetzelfde probleem, mijn omgeving wil niet dat ik dit alleen doe. Ik hoor wel van je als je interesse hebt. Groetjes
Hallo cynthiastaniek,
Ik heb wel interesse, maar zit met het probleem dat ik pas in mei kan vertrekken. Omwille van men werk.
Eerder kan ik helaas niet. Indien je nog interesse hebt? Dan kunnen we verder spreken.
Groeten,
Nick
Het zou kunnen dat ik tegen mei daar nog ergens uithang������ we kunnen contact houden en ons daar eventueel treffen
Ik kan ook proberen om vroeger te vertrekken eventueel ook in februari, moet ik eens bespreken met men huidige werkgever.
Ik heb je via Facebook toegevoegd. We kunnen eventueel eens een keer afspreken om alles een keer te bespreken?
Groeten,
Nick