Ik ben Ineke, 29 jaar.
Half januari ben ik klaar met mijn studie en wil mijzelf dan een mooi kado geven, namelijk 2 á 3 maanden Australie!
Ik heb nog geen concrete plannen, zit te denken om begin februari 2011 te vertrekken maar zou ook eerder of later kunnen.
Alleen is ook maar zo alleen dus ben ik op zoek naar een reisgenoot.
Mocht jij nou ook zin hebben in dit avontuur, dan kom ik graag met jou in contact.
Ik zag je berichtje. Ik ben een tijdje geleden afgestudeerd, wilde altijd al reis maken maar kwam er wegens geldgebrek telkens niet van. Ik heb nu 2 kaar gewerkt en…mn baan opgezegd. Vanaf 20 dec vertrek ik richting bali dan Nieuw zeeland en uiteindelijk nog Argentinie.
Weet niet of je al iets geboekt hebt? Ik vlieg 3 januari van Bali naar Christ Church NZ. Van daaruit wil ik eigenlijk het liefst met een busje (huren oi) van zuid naar noord. In mn eentje = niet leuk.
Als het je leuk lijkt laat maar weten ok?
(uiteraard moeten we dan nog wel even checken of het klikt)
Leuk van je te horen!
Wat heerlijk dat jij al bijna vertrekt! lekker de zon opzoeken. ben jaloersssss…
Ik heb nog niks geboekt, moet in januari nog een paar dingen doen voor school en daarna ben ik vrij om te gaan.
Ik kan niet uit je bericht opmaken of je ook naar Australie gaat? dat lijkt mij namelijk een prachtig land, al ben ik ook wel in voor andere landen hoor.
Met een busje is wel super leuk natuurlijk, avontuurlijk ook.
Kortom ik ben enthousiast, wou dat ik vandaag al kon gaan.
Hoi Ineke
Ik zit al 3 maanden in Sydney en blijf hier nog ongeveer een maand. Vanaf ongeveer 27 januari wil ik gaan rondreizen, in ongeveer 4 a 5 weken wil ik van sydney naar cairns gaan en ik zoek iemand om mee samen te gaan, heb je interesse? En weet je al zeker of je gaat?
Groetjes Marleen
innezz hoi ik ben matthew,. leuk dat je ook naar australie gaat. ik vlieg 5 jan al naar sydney. ook alleen , ik heb gelukkig een neef in sydney die me verwelkomt en waar ik een weekje kan blijven…voordat ik verder trek…
het lijkt me leuk om met jou mess ideeen uittewisselen over onze vakantie.s
gr matt