Ik ga dit jaar vwo-examen doen en wil er volgend jaar tussenuit.
Het plan is om eerst een paar maanden te werken, voor mijn sport
moet ik namelijk zowiezo tot nieuwjaar in Nederland zijn.
Ik wil dan januari 2010 graag vertrekken. Echt concrete plannen over
waar, hoe en wat heb ik niet… Ik sta open voor alles!!:zon02:
Het lijkt me leuk om gewoon te gaan en te zien waar we belanden. Aangezien iedereen in mijn omgeving volgend jaar wil studeren, is er niemand die meegaat. Ik wil niet alleen, dus als er iemand is die dezelfde droom heeft, en het leuk lijkt om met mij of misschien zelfs met een groepje dit avontuur aan te gaan, laat het dan weten!
Hoi! Ik doe dit jaar toevallig ook vwo-eindexamen en wil volgend jaar ook een jaar lang gaan reizen. Bij mij is het ook een beetje hetzelfde geval, iedereen wil volgend jaar gaan studeren en dus geen vriendinnen of vrienden waar ik deze reis samen mee zou kunnen maken. Ik heb al wel behoorlijk veel gereisd, maar wil graag nog veel meer van de wereld zien.
Het lijkt me leuk om in ieder geval even contact met elkaar op te nemen.
Mijn emailadres is [EMAIL=“lisavandenbroeke_2@hotmail.com”]lisavandenbroeke_2@hotmail.com
Hoop van je te horen!
Groetjes Lisa
ik doe ook eindexamen vwo, en heb voor het eerst half jaar ong. al wel plannen maar daarna nog niet. Dus ik zou graag met je in contact komen erover, lijkt me leuk om wat verder weg te gaan en dan ook graag samen.
Hee !
Bedankt voor je reactie!
Wat zijn je plannen voor het eerste half jaar? En waar zou je graag naar toe willen?
Het eerste half jaar wil ik graag werken, en dan het 2e halfjaar weg!
voeg me anders even toe op msn, [EMAIL=“hannelotte@hotmail.com”]hannelotte@hotmail.com
Ik volg een studie officemanagement bij het NCOI. Hier ben ik volgend jaar in maart mee klaar. Daarna zou ik heel graag naar Amerika willen om te reizen en om de Spaanse taal te leren. Daarom zou ik eerst graag 1 of 2 maanden naar Latijns Amerika (voorkeur: Mexico) willen om mij te richten op het leren van de taal, maar daarnaast zou ik natuurlijk ook veel lol willen maken en dingen meemaken en unieke dingen zien. Na het volgen van deze cursus zou ik ook graag verder reizen naar Florida en Puerto Rico om daar te genieten van de reis. Ik ben spontaan, makkelijk in de omgang en ik houd wel van een feestje, daarom trekt Miami mij ook heel erg! Maar ik vind het ook erg leuk om nationale parken te bezoeken, te genieten van mooie stranden en een drankje happen op terasjes. Ik heb nog geen vaste plannen voor een reis hoor, ik sta nog overal voor open, maar dit zijn mijn voorkeuren. Is er iemand die dezelfde interesses heeft?
Ik ben een 20 jarige(dan 21) student uit Oldenzaal en ben van plan om begin maart een wereldreis te maken van ongeveer 4 maand.
en wil dan ook naar Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en misschien nog via los angeles naar het zuiden te trekken richting Mexico.
En ik zoek dus ook nog een reismaatje voor de gezelligheid en veiligheid.