Er tussenuit willen.. Halfjaar geen studie.. Reis/lotgenoot ;)?

Hallo allemaal!

Ik hoop op deze manier in contact te komen met mensen die bezig zijn met een tussenjaartje of iets dergelijks. Ik sta momenteel zelf op een soort kruispunt in mijn leven en moet er echt even tussenuit. Wie, wat, hoe en waar weet ik nog niet. Ik heb bijna geen ervaring met reizen, maar ik wil heel graag voor mezelf wat zaken op een rijtje zetten. Even een adempauze… Ik denk dat er tussen uit gaan voor mij ideaal zou zijn. Voor mijn gevoel is het ook ‘nu of nooit’. In januari volgend jaar rond ik mijn 2e opleiding af en aangezien de kans groot is dat ik in februari geen passende vervolg opleiding vind (heb al diverse gesprekken gehad en ze raden mij aan om in september via een versneld traject en 21+ klas verder te gaan)… Daarom wil ik graag weg. Een half jaar is een flinke tijd om te vullen natuurlijk en ik heb voor nu dus ook nog geen idee hoe ik at precies aan ga pakken.

Als ik weg ga wil ik dat de kosten zo laag mogelijk blijven want veel geld heb ik niet. Samen reizen lijkt me erg leuk want alleen is natuurlijk ook maar zo alleen… twee weten er meer dan een… en ga zo nog maar even door :slight_smile: Ik zou het geweldig vinden om via deze weg mensen te vinden die in een soortgelijke situatie zitten! Overigens wil ik zelf wel binnen Europa blijven!

Ik zelf ben 19 jaar en woon in gelderland, niet heel ver van A’doorn af. Mocht je nu denken van ‘wauw, daar herken’ ik mij zelf in! Top… Stuur me dan een privé berichtje. Zou ik leuk vinden. Van daaruit kunnen we wel kijken hoe en wat

Liefs, Nic.

P.s. Mocht je nou iemand zijn die in het buitenland woont en een kamer ter beschikking heeft… Daar ben ik ook in geïnteresseerd!

Hey Niccie,

Tof om te horen dat je wilt gaan reizen.
Ik zit zelf ook te denken om er even tussen uit te gaan
en woon toevallig in Apeldoorn.
Zelf heb ik ook al ervaring met reizen zowel buiten als in Europa.
Lijkt me leuk om sowieso contact te leggen, hoe je er nu voorstaat met je plannen en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.
Al is het alleen al dat ik je tips kan geven over het reizen binnen Europa!
Stuur mij even een bericht toe, en anders ben ik ook te vinden op Facebook.
David, in Apeldoorn en ik heb dezelfde profielfoto als op dit profiel.

Groetjes, David

Leuk om te lezen David! Ik heb momenteel nog niet echt een concreet plan, maar dat komt nog wel :wink: Ik heb je toegevoegd op FB, kletst wat makkelijker!