Ik (man, 65 jaar) ben er vroeg bij, maar voldoende tijd om kennis te maken heeft ook iets…
Voor dit jaar zijn mijn plannen ingevuld, maar volgend jaar vanaf mei wil ik ongeveer (ruim) 2 maanden naar de VS en dan met name naar het westen. Ik ken niemand die in de gelegenheid is om dit te doen. Mijn vrienden en vriendinnen werken meest nog, of hebben andere verplichtingen.
Ik ben eerder daar geweest toen ik een fietstocht maakte van 7500 kilometer van de oost- naar de westkust, en vond het zo fascinerend, dat ik terug wil.
Het idee is om een auto te huren en rond te reizen door natuurparken, en een aantal steden te bezoeken. Overnachten zowel kamperend (voorkeur) als in hotels en ruim de tijd nemen om dit hele gebied te ontdekken. Hier en daar een paar dagen een fiets huren is iets wat mij ook prima bevalt. Mijn voorkeur gaat uit naar vrouwelijk gezelschap (leeftijdgenoot, zo vanaf 50 jaar?), maar… ik ben niet op zoek naar een partner, alleen naar aangenaam reisgezelschap, waarmee het goed kletsen en kijken is, en die een behoorlijke culturele belangstelling heeft.
Na de VS, zijn er nog heel veel andere plannen…
Hoi Stern! Of hoe je ook heet:-)
Ik ben Ankie uit Arnhem, 63 jaar, en ben ook erg reislustig, avontuurlijk en houd ook erg van fietsen!!
Ik heb ook ooit een groepsrondreis door West Amerika met oa zijn prachtige parken gemaakt. En wil hier ooit naar terug, maar liefst langer en Go with the flow! Ik wil ook nog zoveel lange reizen maken, maar in mijn eentje vind ik dat minder. Kortere vakanties in mijn eentje vind ik wel heerlijk. Zoek dus ook een maatje die daar de tijd/geld voor heeft, want die zit ook niet helaas in mijn vriendenkring:-(
Vanmorgen las ik toevallig je advertentie, dus meteen even een briefje. Heb je al veel/weinig reacties gekregen? Groetjes van Ankie!!
Dag Ankie,
Ernst was bezet als naam, maar Stern niet, dus de keuze was snel gemaakt…
Dank voor je bericht. Het heeft even geduurd eer ik een antwoord kon versturen.
Ik ben op pad en via Rusland in Japan aangeland, en ik had geen toegangscodes bij me. Enfin, die zijn er nu wel.
Mijn plan om volgend jaar uitgebreid naar het westen van de VS te gaan bestaat nog steeds, en wacht op definitieve vormgeving.
Ik ben rond de 20e van deze maand weer terug, maar ga begin juli nog wel twee weken weg.
Wie weet is het een goed idee om elkaar maar meteen een keer te ontmoeten, dan hebben wij tenminste een idee wat voor vlees wij in de kuip hebben…
Ik ben in Arnhem geboren, en kwam daar tot voor kort regelmatig. In Klarendal is een oud postkantoor omgetoverd tot café-restaurant en ik vind dat een aardige plek voor koffie en/of lunch. Om de hoek aan de spoorzijde zit ook nog een favoriet van mij, maar de naam is me ontschoten.
Mijn agenda heb ik niet bij me, dus ik kom er nog op terug. Tot dan !
Groeten van Ernst
Voor meer info,stuur me een priveberichtje hier op wereldwijzer!