Op korte termijn op reis?

hee mensen,
ik ben bob, word dit jaar 19, net klaar met mn vwo en ik wil eigenlijk gewoon weg, reizen. ik weet alleen (nog) niet waarheen, met wie, hoelang, wat voor reis, enz. mn vrienden zijn te druk met school en andere dingen, dus ik dacht ik ga ‘ns ff googlen. toen kwam ik dus op deze site en ik dacht, ach ik zet gewoon een advertentie… u never know;)
t liefst wil ik eigenlijk wel naar een plaats (/plaatsen) waar t warm is, ik hou van de zon:P maar verder… ach, ik wil de wereld zien. dus bijvoorbeeld gewoon rondreizen is een optie, maar ik zou t ook vet vinden om gewoon ergens een tijdje te werken. deze zomer ben ik naar tanzania geweest en daar heb ik van alles gedaan: de kilimanjaro beklommen, chillen op zanzibar, lokale bevolking helpen en nog veel meer. kortom, ik sta overal voor open, t hoeft eigenlijk niet eens warm te zijn:’)
dus: ideëen? plannen? ervaringen? laat maar horen, en wie weet:)
gegroet

hallo ben jan 19 jaar en zou een rondreis maken met mijn jeep door west afrika(tot mali). Ik zou half maart 2008 vertrekken. De jeep is volledig uitgerust met daktent,kookvuur,…enz heb je interesse mail dan snel of reageer hier
mail:vettigenaupi@hotmail.com

Hoi Bob,

Ik ben Ralph, 21 jaar en ga eind maart naar Bangkok, om vanuit daar een paar maanden te backpacken.

Heb je al concretere plannen inmiddels? Laat het maar weten anders.

Groet,

Ralph

Hey Bob!
Je verhaal sprak me wel aan, ik september begin ik weer met studeren en tot die tijd wil ik nog wat van de wereld zien.
Dus ik vroeg me af of je niet ondertussen al ergens ver weg in de zon zit, of dat je nogsteeds hier zit, maar wel met het plan om nog een mooie reis te gaan maken.
Laat maar horen!

Groetjes,
Wies