hoi ![]()
mijn naam is Ruud en ik ben 18 jaar. omdat ik niet echt weet wat ik wil worden wil ik eerst wat rondreizen over de wereld.:wereld:
dat wil ik dan echt low-budget doen vooral liften, wildkamperen enz… niet alleen omdat ik niet veel geld heb maar ook omdat ik wel van een beetje avontuur houd.
het lijkt me leuk om een beetje door grote steden rond te zwerven maar ook kleine dorpjes om de cultuur daar eens goed op te ‘snuiven’
ook hou ik van de natuur en zou dus graag de mooie plekjes van deze aardbol gaan bezoeken.
ik heb nog niet echt een bepaalde planning gemaakt van waarheen en hoelang. wel zou ik al over zo’n 2 maanden willen vertrekken (begin december of mischien het begin van het nieuwe jaar?)
lijkt het jou ook wel wat om lekker rond te reizen en veel te zien? maar vind je het net als mij niet zo’n prettig idee om in je eentje rond te reizen? bel dan 0800-
hehe nee maar als je het wel wat lijkt graag een mailtje of reactie sturen zodat we samen een mooie reis kunnen plannen?
voor mij maakt leeftijd en geslacht niet zo heel veel uit. dus laat maar hooren…
grtz,
Ruud