Op korte termijn naar Suriname, wie heeft tips!!

Hallo,

Op zeer korte termijn (over 3 weken) gaan we onverwachts op vakantie naar Suriname. We gaan dan voor 2 weken.
De vlucht, huurauto en 1ste nacht overnachting is geregeld. Verder hebben we niks vast gelegd omdat we dan kunnen gaan en staan waar we willen.

Nu wil ik vragen of jullie nog tips hebben. Wat we zeker moeten zien of doen (en wat niet)
We houden heel erg van de natuur en de dieren. Dus willen graag wel de jungle in of natuurpark(en) bezoeken. Natuurlijk zou het zien van een jaguar wel een kers op de taart zijn, waar hebben we de meeste kans deze te zien?

Is het verder beetje veilig om zelf te rijden? Als ik google op veiligheid in Suriname, lees je wel dat het in Paimaribo onveilig kan zijn op straat. Daar dus extra op je spullen moet letten. Maar hoe is dat buiten de stad?

Hopelijk kunnen jullie ons een beetje op weg helpen bij het maken van een route.

Alvast heel erg bedankt.

Heel fijn dat u naar Suriname komt.
Surinamers zijn heel erg vriendelijk, harmonie tussen de verschillende culturen is echt een voorbeeld voor de rest van de wereld.
U houdt van de Natuur dus u komt naar de juiste plek
Om eerlijk te antwoorden:
Elke land is onveilig als je de aanleiding daarvoor geeft. Laat in de avond alleen over straat moet u vermijden, Donkere of niet goed verlichtte straten idiem. Verder is het well veilig over straat rijden.
Plekken die u moet zien:
Galibi of Matapica strand( zeeschildpadden)
Ralleighvallen- Voltzberg
Boven Suriname
Anuala
Dolfijnen spotten
Blanche Marie tour(imposante 10meter hoge waterval die uitstrekt ongeveer 120 meter breed)
Brownsberg Natuurpark
Birdwatching: Rode Ibissen

Een jaguar in de natuur zien gebeurt toevallig niet iedereen heeft geluk maar het is well mogelijk. Ons natuur is rijk aan heleboel andere dieren

De meeste van de tours voer ik zelf uit tegen redelijke prijzen vooral voor stagaires maar de kwaliteit, gezelligheid en leerrijke ervaring ontbreekt nooit. U mag zelf de prijs vergelijken van mijn bedrijf en van de rest zult u zelf merken.

Indien u contact wenst op te nemen:
email: celestialbeautytours@hotmail.com of ra_karamali@hotmail.com
Mobiel: +5977159395 of +5978764132
Ik kijk uit naar uw reactie en ik zorg ervoor dat u een onvergetelijke ervaring heeft in Suriname