Ik ga begin April naar Marmaris toe om te werken maar allereerst om te partyen met Hannekemarmaris e.a.!!! Haha hey hallo Han!!!
Maar helaas heb ik nog geen baantje gevonden daar, maar ik neem het risico gewoon en ik hoop dat het me gaat lukken om iets leuks te vinden!
Maar mijn vraag is wie van jullie gaat dit ook doen (zonder baan naar Turkije toe) en per wanneer gaan jullie dan heen?
Lijkt me leuk om alvast te kletsen hierover, en/of tips hierover uit te wisselen.
Ik wil ook op de bonnefooi naar Marmaris⦠Ik hoop in Mei te kunnenā¦
maar als ik hier in Nederland alvast een baan kan vinden voor daar⦠dan zou dat natuurlijk geweldig zijn.
Zijn er vorig jaar mensen ook op de bonnefooi naar Marmaris gegaan??? Hoe hebben jullie werk gevonden?? Was het moeilijk???
de eerste x is altijd wat moeilijker om werk te vinden vanuit nederland, maar gewoon op de bonnefooi gaan is ook goed te doen hoor!
en zorg dat je je contacten die je deze zomer opdoet warm houd in de winter zodat je volgend jaar makkelijker aan werk kunt komen!
ik heb in alanya gewerkt afgelopen zomer en door de contacten die ik daar heb opgedaan heb ik nu weer een leuke baan kunnen vinden voor dit seizoen!
hoop dat t allemaal gaat lukken voor jullie en veel succes en plezier!
Nee ik heb nog geen werk gevonden,⦠Jij??? Mijn huis is ook nog niet verhuurd⦠gaat niet zo snel als ik gedacht had⦠als het maar voor 1 maart is dan ben ik tevredenā¦
Nee ik heb ook nog niets gevonden maar ik ga gewoon heen en geef mezelf drie weken om iets te vinden, lukt t niet ga ik gewoon weer terug en anders is t onwijs super!!
He vanaf wanneer wil jij eigenlijk heen gaan dan en ga je alleen enzo??
hey ik ben van plan om in juni naar marmaris te gaan⦠mijn vriend woont daar en kan misschien wel helpen om een baan te zoeken. zelf ben ik nog steeds bezig om iets te zoeken op dit moment. heb al veel reisorganisaties aangeschreven. het is nog een beetje afwachten. ik heb geen ervaring of opleiding in de toeristische sector. wel in de horeca en ik krijg mān diploma van de hotelschool in juni. het zou wel leuk zijn om wat nederlandse contacten te hebben als we daar allemaal zitten! hebben jullie al een idee wat voor werk jullie willen gaan doen?
Nou ik wilde eigenlijk achter de bar werken maar ik heb al gehoord dat dat heel moeilijk gaat worden omdat ze meestal mannen hiervoor aannemenā¦
Maar in een hotel of transfer ofzo iets lijkt me ook wel wat!
Ja is zeker wel leuk om nederlandse contacten daar te hebben!
Maar jij hebt daar dus een turkse vriend of niet? Das wel leuk, heb je al wat vertrouwds om je heen!!
ja dat lijkt me ook wel leuk. ik ben wel blij dat ik mān vriend daar heb, maar toch zal ik mān vrienden ook erg gaan missen. het is daarom wel fijn om wat nederlandse mensen te kennen die daar ook werken, om soms iets leuks te gaan doen! anders ga je je misschien zo alleen voelen.
zijn jullie al eerder een paar maanden in het buitenland geweest?
Komen jullie vaak in Marmaris?
Groetjes!!!
Haha nou t grappige bij mij is dat ik nog nooit in Turkije geweest ben⦠Ik was van plan om naar Spanje te gaan om daar te werken maar eigenlijk heeft hanneke mij een btj overgehaald en lekker gemaakt met t feit dat ze in maart al naar Turkije zou gaanā¦
Dus t is meer een soort van āwe zien wel hoe t bevaltā! Maar ik heb er wel onwijs veel zin in!
En het is inderdaad leuk om daar al wat mensen te kennen en daar leuke dingen mee te doen, is wel gezellig!
Heb je al een baantje gevonden? Ik nog niet! Ik wil dus echt graag achter de bar, hoop dus dat dat gaat lukken!