Oostkust Australie begin april tm juni (tips+partner) 2011

Hallo,

mijn naam is Giel en ik ben 18 jaar oud (in april 19). Ik ben al een aantal weken bezig mijn reis te plannen naar Australie en ben van plan om over twee weken richting Sydney te reizen. Natuurlijk moet er nog het een en ander geregeld worden en aangezien ik ga backpacken ook de overnachtingen etc.

Aangezien ik mijn reis ben gaan plannen op korte afstand van de reis zelf, ben ik opzoek naar mensen die dezelfde tijd in australie zitten of nu ook nog willen gaan. Ik ben van plan om van eind maart tot en met juni te gaan, drie maanden dus.

Ik ben van plan om te landen in Sydney en daar een aantal weken te verblijven en dan rond te gaan trekken. Maar eigenlijk is mijn plan gewoon te doen wat er op mijn pad komt en vooral te genieten natuurlijk.

Als er mensen zijn die tips hebben voor het backpacken, goedkope tickets, must see’s, uitgaan, de leukste steden etc. Let me know

Ook als je eventueel mee wil reizen o.i.d. of gewoon wil reageren voor wat tips. Ik ben te bereiken op [EMAIL=“giel_leest@hotmail.com”]giel_leest@hotmail.com of gewoon reageren onder dit bericht!

Mvg,

Giel

( [EMAIL=“giel_leest@hotmail.com”]giel_leest@hotmail.com )

Hoi Giel. Ik kan je helaas geen tips geven, en ik ben ook geen potentiële reisgenoot, maar ik ben wel erg benieuwd wat je allemaal gaat ondernemen tijdens je reis in Australië. Heb je een weblog die je bijhoudt? Zo ja, waar kan ik die lezen? Anne Marij

Hoi Annemarij,

ik vertrek morgen om 16:30u vanaf Schiphol en ben te volgen op www.gielvanderleest.waarbenjij.nu

Groetjes,
giel!

Oh wat toevallig dat ik je dan één dag voor vertek een berichtje stuur!
Even een vraagje… Heb je zelf je visum aangevraagd of heb je dat bij een bureau gedaan? Is het moeilijk? En heb je een Credit Card? En wat heb je gedaan met je zorgverzekering? Haha… Als je er geen antwoord op weet, is dat natuurlijk geen probleem… Dan vraag ik iemand anders. Maar ik ben me er toevallig net in aan het verdiepen en ik zie door de bomen het bos niet meer… :stuck_out_tongue:

Als je niet meer reageert: een hele goede vlucht en een prettig verblijf toegewenst! Anne Marij