Hallo beste india reizigers,
31 Januari vertrekken mijn man en ik voor 3 weken naar India.
We vliegen op Chennai.
Door een prive chauffeur van een guesthouse worden we opgehaald en meteen naar Mamallapuram gebracht.
Na een paar dagen acclamatiseren willen we verder trekken.
Mijn vraag aan jullie, weten jullie nog ergens langs de kust leuke beach cabins of strandhuisjes? Helaas kan ik op internet hierover heel weinig vinden.
Wij zijn al 2x naar Mumbai gereist en vervolgens naar Goa geweest, en hier hadden ze prachtige hutten. Vooral in Palolem. Wij zoeken hele eenvoudige basic hutten. Liefst niet al te veel luxe. Een fan is voldoende. AC vinden we niet prettig.
Het noorden van Goa hebben we wel bezocht maar ook weer gauw verlaten.
We voelden ons meer thuis in het minder toeristische zuiden van Goa. Ook hebben we Hampi bezocht, en met volle tuigen genoten. Mumbai was een belevenis op zich, maar na een dag of 4, wilden we de drukte weer snel ontvluchten.
Misschien kunnen jullie ons aan de hand van bovenstaand verhaal nog wat tips aan de hand doen, welke plaatsen we echt moeten bezoeken en welke acitiviteiten we echt niet mogen missen.
Voor als nog heb ik op mijn reisplannen staan Mamallapuram ( van hier uit een dagtrip naar Chennai ), vervolgens naar Pondicherry, Pichavarum mangrove bos, Karaikal, Nagapattinam, Velankanni, Thanjavur, Trichy en dan weer richting Mamallapuram of Pondicherry (net welke plaatst het lekkerst is om nog wat bij te komen voor de terugreis).
Of heeft iemand betere ideenen voor ons?
Hopelijk reageert er iemand op mijn bericht.
Groet Lucienne.