Hee bedankt voor de info. Ik werk hier in nl als kapster dus ik weet niet zo goed wat ik daar moet doen. Een paspoort heb ik dus dat is dan alvast 1 positief ding. Maar een hoop geregel dus. Is het lastig? En de moeite waard? Ik wil het zo graag maar ben altijd bang om de eerste stap te nemen. Iemand nog info over appartemente,n in marmaris?
Ik weet niet. In België was het wel een heel gedoe op de Turkse ambassade. Was echt uitzoeken waar ik moest zijn en als ik dat dan eindelijk gevonden had en na lange tijd aanschuiven moest ik nog een heel papier invullen. In Turkije ging het vlotter met het Ikamet omdat onze chief dat voor ons regelde, wij moesten enkel iets tekenen en als het klaar was, mee gaan afhalen. Het kan wel lang duren voordat je ikamet in orde is.
Ik vind het wel de moeite waard. Ik vind het een zalig land om te wonen… klimaat, cultuur, de mensen en hun gastvrijheid enz. enz.!
Oke bedankt. Ik ga kijken wat ik kan doen
ik ga het proberen
hallo
ik ben renate 24 jaar en mijn vriendi kim 23 willen gaan wonen in turkije maar willen wel werk hebben voordat we daar gaan wonen weet jij misschien iets? groetjes renate
ik weet het ook echt niet. ik ga over een paar weken naar turkije en dan ga ik even kijken wat de mogelijkheden zijn. wat doen jullie hier??
hee zou ik contact kunnen opnemen via de mail ?
heb je een mail gestuurd renate ![]()