Ook leuk vanaf Bali

Een hele week met een boot touren langs de eilanden voor 80 euro in het hoogseizoen per dag is incl accomodatie aan boord - incl drinken en ontbijt lunch en dinner en een tropisch strand barbeque ergens op een exotisch eiland. Er zijn surf tours - diving tours en single tours en open tours.
Minimale deelname 8 personen.
kijk in hun nieuwe website: click here

Organisatie is Blue Diamonden de boot EKA WISATA II
De Cruise director is een belg.

Hoi Emile,

woon jij zelf op Bali ? Misschien leuk om elkaar te ontmoeten; wij gaan nl. in juni naar Java en daarna naar Bali en het is voor ons voor het eerst. Mijn vriend ziet zijn geboorteland weer terug en voor mij is het helemaal nieuw maar ik zou het leuk vinden om wat leuke bezienswaardigheden, plekjes, weetjes e.d. over Bali te weten te komen. Verder wil ik ook nog als verrassing een Cottage/Balé op Bali boeken (je weet wel zo’n huisje op palen in het water) maar wel voor een betaalbare prijs.

Laat het me weten en schrik niet, want ik ben gewoon zo spontaan van mezelf, maar weet niet of jij dat ook kunt waarderen. Ik hoor graag van je. Thx

Wat een leuke spontane reactie van jou en ja je kunt een beroep doen op mij en mij vragen om jullie vakantie compleet te maken met wat advies…
Kan adviseren over luxe kamers lowbudget kamers over transport en enz.
Ik beheer een resort www.villasonia.nl en je bent altijd welkom voor een kopje koffie. Wil je vanalles weten over Bali dan kijk op www.gotobali.nl
Je kunt mij ook emailen [EMAIL=“gotobali@live.nl”]gotobali@live.nl
groeten emile