Ook ik stel mij voor: hoi!

Hoi,

Na wat rondkijken op internet over (verre) vakanties en onbekende reisgenoten, kwam ik op dit forum uit. Wat leuk om al die reisverhalen te zien en te lezen. Hierdoor zou ik het liefst gelijk zelf in een vliegtuig stappen.

Ik ben Eline, ik ben 18 jaar oud en ik studeer. Ik heb aardig wat landen in Europa bezocht en ik ben ook op multicity trip met srprsme geweest, waarbij je je bestemmingen pas op het vliegveld hoort! Een echte aanrader trouwens. Ondanks dat ik erg van plannen houd, was een onbekende reis en aangewezen zijn op locals/openbaar vervoer erg leuk en avontuurlijk.

De landen waar ik geweest ben: België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Griekenland, Tsjechië, Engeland, Spanje, Macedonië, Bulgarije, Zwitserland en Turkije. Op de planning voor 2016 staat sowieso Denemarken, maar ik wil nog veel meer van de wereld zien. Mijn favoriete reisvervoersmiddel is zeker het vliegtuig. Het ultieme vakantiegevoel krijg ik namelijk al als ik op Schiphol aan kom, heerlijk!

Ik zou erg graag nog Canada, Amerika, Nieuw-Zeeland en Australië bezoeken!

Hoi Eline, welkom op Wereldwijzer! Kijk lekker even rond in de vele landen fora.