- Reizen, vakantie of emigratie? Vakantie.
- Hoe heet je en waar woon je? Helian, Den Haag.
- Verliefd, verloofd, verloren? Getrouwd.
- Welke landen heb je al bezocht? VS, Marokko, Italie, Turkije, Egypte, Mexico, Duitsland, Frankrijk, Belgie, Kreta, Spanje, Groot-Brittannie, Denemarken.
- Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken? Tunesie.
- Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? Moederdag vieren in Mexico.
- Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? Opgelicht door een taxichauffeur in Egypte.
- Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is Ryan Air.
- Mijn favoriete luchthaven is Schiphol.
- Mijn favoriete land is Spanje
- Mijn favoriete stad is Barcelona.
- Mijn favoriete reisorganisatie is Neckermann.
- Wat zijn je hobby’s? Op vakantie gaan, lezen, computeren.
- Wat wil je verder nog kwijt? Ik heb twee kinderen, die ook graag op vakantie gaan.
Hoi Helian,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen trouwens over Marokko?
In iedergeval hier op wereldwijzer hebben we verschillende landen forums waar je terecht kunt met al je vragen of tips (landen die je al bezocht hebt in het verleden)
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Helian !
groet,georgessiam.
Dank je wel, georgiessiam. Ik ben trouwens ook nog in Thailand geweest. Naar Marokko ben ik 1x met een vriendin geweest en 1x samen met mijn man. Dit was ongeveer 16 jaar geleden. Was allebei de keren erg leuk. Rondgereisd. Ging prima. Ook alleen met een vriendin. Met die vriendin heb ik een tocht gemaakt op in een groep van meerdere kamelen. Deze kameel werd erg slecht behandeld door de begeleider. Dat zou ik dus nooit meer doen.