Even Voorstellen!

Aangenaam iedereen!

Om mijzelf voor te stellen gebruik ik toch even het sjabloon wat voorgesteld werd in een sticky :wink:

• Reizen, vakantie of emigratie?
    Zowel reizen als vakantie. Emigratie is iets dat wel eens als mogelijkheid voor mij in mijn gedachten heeft rondgespookt, maar ik ga liever voor avontuur en ervaring naar het buitenland dan om er te gaan leven :wink:

• Hoe heet je en waar woon je?
    Mijn naam is Dré en ik woon in Oirschot (Noord-Brabant)

• Verliefd, verloofd, verloren?
    Is gewoon single een optie?

• Welke landen heb je al bezocht?
    Eens zien: Griekenland, Spanje, Frankrijk, Engeland, Roemenië, Hongarije, Italië, Thailand, Kroatië, Tunesië, Turkije, Zwitserland, Oostenrijk & Duitsland.

• Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
    Japan, Amerika, Schotland, Australië, Nieuw-Zeeland, Rusland. Maar stiekem wil ik ook alle landen bezoeken waar ik maar kan komen (zelfs Israël, Afghanistan en Noord-Korea zou ik wel eens willen bezoeken).

• Naar welk land wil je nooit meer?
    Geen

• Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?
    Een vriendin denk ik? :wink:

• Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
    Wilde Wolven en een wilde Beer van dichtbij kunnen zien (wel veilig van binnen het huis).

• Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
    Gelukkig nog nooit iets extreem ernstigs. Het ergste is waarschijnlijk dat ik mijn vlucht miste ^^

• Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…
    KLM

• Mijn favoriete luchthaven is…
    Schiphol

• Mijn favoriete land is…
    Kan ik nog niet bepalen, ik heb nog veelte weinig van deze wereld gezien.

• Mijn favoriete stad is…
    Zie vorig antwoord.

• Mijn favoriete reisorganisatie is…
    Eigenlijk reis ik nooit via een organisatie. Maar van de enkele ervaringen die ik heb gehad met een reisorganisatie was FOX wel enorm fijn.

• Wat zijn je hobby’s?
    Reizen (Big surprise!), gamen, airsoft

• Wat wil je verder nog kwijt?
    Mocht iemand geïnteresseerd zijn in meer informatie of het delen van ervaringen, dan mag dat natuurlijk altijd gevraagd worden ^^

Hoi Dré,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden!
Hoe waren je reiservaringen over Thailand,ook het noorden (Chiangmai/Chiangrai) van dit prachtig land aangedaan tijdens je verblijf?
In iedergeval als je nog tips moest hebben,dan kan je die posten op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam