yon: wat een mooi gedicht!!
maar door dit gedicht aan hem te geven, geeft hem het gevoel dat je echt je pure liefde op hem uitdrukt, daar zal hij geen zorgen maken over jou verlies en jij ook niet:wub:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier, maar wat een herkenning!! Ook ik heb een jongen in turkije leren kennen dit jaar en ben er helemaal van in de war geraakt. Ik zie zoveel van mijzelf terug in jullie verhalen, de twijfel, de vragen, de angst en de onzekerheid.
Ik heb hem dit jaar leren kennen in Marmaris en was er eigenlijk een beetje van overtuigd dat het na mijn vakantie wel over zou zijn. Misschien een keer contact, af en toe een keer msn, maar niets is minder waar. Dagelijks contact, hierdoor heb ik hem nog beter leren kennen en is hij alleen maar leuker geworden!
Ik lees hier zo veel verhalen en ervaringen en vraag me wel eens af wat me nog allemaal te wachten staat. Die angst en onzekerheid…niet normaal meer:frown:.
Aan de andere kant: hij maakt me wel gelukkig. Mensen om mij heen weten van niks, ik heb geen zin in al die meningen van iedereen en de negatieve verhalen. Voorlopig hou ik het nog even een beetje voor mijzelf.
Ik voel me soms zo alleen, kan er met bijna niemand over praten! En dan lees ik al jullie verhalen, en voel me gelijk niet zo alleen meer.
Gelukkig ga ik over 6 weken weer naar hem toe, als alles goed gaat. Dan gaan we hopelijk over een aantal dingen goed praten, want er zijn best wel een aantal dingen waar ik het over wil hebben, die de vorige keer (gek genoeg) niet ter sprake zijn gekomen. Zo is er een leeftijdsverschil en ik vind het cultuurverschil ook wel iets om eens over te praten.
Nou ja, ik zie het allemaal wel. Ik denk dat ik hier ook nog wel vaker zal gaan lezen.
Groetjes van een twijfelaartje
Heyy!!
Wel fijn he dat we er hier lekker over kunnen praten.Vind ik ook!!
In je eigen omgeving is het vaak moeilijker omdat ze het zo gezegd niet begrijpen.Je krijgt dan als;Is alleen maar voor de vakantie,die jongens denken maar aan 1 ding,ze maken je de kop gek en vervolgens laten ze je staan enz enz enz.
Ik heb soms ook wel ens mijn twijfels maar telkens als ik hem hoor of zie dan is hij zo lief.Zegt zulke lieve dingen.Ik weet gewoon dat hij de waarheid spreekt.Ik kan ook hele serieuse gesprekken met hem volgen over het leven daar en hier,dat daar een heel groot verschil in zit en niet altijd even makkelijk is maar over zulke dingen moet je kunen praten vind ik.Ook bij ons zit een leeftijdsverschil,ik ben 7 jaar ouder als hem.Nou en!! ik merk er niks van.Ook ik ga eind december naar hem toe.Me ouders weten het alleen nog niet haha:smile:.Ze beginnen het nu wel een heeeel klein beetje te snappen.Zijn ook niet tegen buitenlandse mensen maar het feit daar en hier en het geloof,dat daar zon groot verschil in zit.En zijn bang om me kwijt te raken.Dat is voor hun zo moeilijk.
Maar leuk hoor ups en downs dat je een leuke jongen hebt gevonden in turkije.
Kletsen we er hier toch gezellig over!!!
Hoelang ken je hem nu?Wij kennen elkaar nu vanaf juli,ben in september teruggeweest en kan nu weer niet wachten!!
Tot de volgende keer:smile:
En ook vooral als ze iets liefs tegen je gezegd hebben,zou je dat het liefst tegen heel de wereld willen zeggen!!!maarja kan dus niet haha
of nie!!:nod::biggrin:
haha je gaat ons niet voor de gek houden he:slywink:
maar dat zal wel niet want me vriend vond het ook mooi!!
Nogmals bedankt!!
Ik vond het een super mooie gedicht ja, echt onwijs!
Je moet dichter worden joh…![]()
Ik vond 'm zelfs zo mooi dat ik je nog om een kleine gedichtje vraag…:paranoid:
Een klein gedichtje maar met een liefdevolle tekst!
Niet dat ik niet tevreden was met je gedicht…integendeel, hij was mooi! ![]()
Bu mesaji silersen benden hoslaniyorsun, silmezsen beni istiyorsun, cevapverirsen beni seviyorsun, vermezsen bensiz yapamiyorsun, hadibakalim simde ne yapacaksin.
Als je dit bericht uitveegt dan vind je mij leuk, als je het niet uitveegt dan wil je mij, als je antwoord geeft dan hou je van mij, als geen antwoord geeft dan kun je niet zonder mij, eens kijken wat je nu gaat doen…
ik vraag me af welke jou vriendje gaat kiezen:unibrow:
aaah wat is liefde toch mooi lolzzz!!!:wub:
dichter worden? echt nie…vraag me nie waarom…that ain’t my style
ik heb er slechte herinneringen van kregen
heb je er nog meer???![]()
![]()
Bir umut vardır hiç tükenmeyecek,
bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır,
bir gün elbet gelecek
ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek
Er is een hoop die nooit opraakt
Er is een verlangen die niet geboren kan worden, en er is de dood
Het komt vast en zeker op een dag
Maar mijn liefde voor jou zal nooit dood zijn of eindigen.
ik ga slapen nu weltruste allemaal…krijg er koppijn van
Dank je!!!
en weltrusten
doegg
@ Marieke
Het is inderdaad wel erg fijn om er hier over te kunnen praten. Het is soms niet makkelijk en die twijefls maken me helemaal gek! Vooral omdat er inderdaad mensen zijn die zeggen: tis alleen maar voor de vakantie, of het gaat hem niet om jou.
Ik heb sinds september een relatie met hem. Hij is 8 jaar jonger, en ook ik heb er geen last van, merk het ook niet echt. Hij is inderdaad zo lief en zegt van die lieve dingen, iedere dag een aantal smsjes en regelmatig msn. dat is toch niet voor niets, vraag ik me regelmatig af?
Marieke, waar heb jij je vriend leren kennen? Was het liefde op het eerste gezicht?
Vraag me ook wel eens af of ik me er tegen had moeten verzetten…
Ach ik ben in ieder geval blij met de herkenning hier…en Yon: je gedichten zijn echt heel erg mooi! Ik ga er zeker wel een paar gebruiken.
Ik leerde mijn vriend Azim vorig jaar 24 oktober 2006 kennen in het Sardunya hotel in Ortakent.
Ik was daar samen met mijn ouders, toenmalige vriend, oom en mijn nicht en nichtje.
Azim was een bediender in het hotel samen met zijn collega + vriend Cebrail kwam die altijd bij ons aan tafel om een praatje te maken!
Ik voelde welliswaar niets voor Azim omdat ik blind van verliefdheid was op mijn exvriend.
Ik zag Azim gewoon als een leuke, mooie spontane jongen zonder bedoelingen er van!
Maar de 2 jongens kwamen elke avond bij ons aan om een praatje te maken, zelfs zo vaak dat we bevriend met ze raakten!
We hadden foto’s gemaakt en hadden de adressen van de jongens nodig om ze door te sturen, tevens kregen we ook meteen de 06 nummers en e-mailadressen.
Meteen toen ik thuis kwam stuurde ik ze beiden een mail dat het een leuke vakantie was!
Mijn verkering ging een maand later over en ik ging erg veel kletsen met Azim op de msn messenger.
Weer zonder bedoelingen want nog steeds zag ik hem niet meer dan een goeie vriend.
Zo kletste we wel eens wat en stuurde we elkaar zo af en toe een sms.
Oktober nieuwe jaar
Eindelijk! ik ging weer naar Turkije! En nog wel het zelfde hotel als waar ik toen Azim had leren kennen. Een appart gevoel om daar ineens te lopen zonder je hem ziet.
Ik had voor ik er was nog wat gsmst met Azim dat ik naar het Sardunya hotel zou gaan.
Hij stuurde me dat hij in het Isis hotel in Gümbet werkte en dat, dat niet ver van het Sardunya af was!
We kwamen er vrijdag aan en die zaterdag stuurde ik een berichtje of ik hem nog eens zou zien, ik kreeg een bericht terug dat, dat hem erg leuk leek en dat die zondag zou kunnen komen!
Ik was door het dolle heen, jeetje dan zou ik hem weer zien naar een jaar!
Zondag.
Het was zover eindelijk zou ik Azim zien hij zou om 23.30 turkse tijd aankomen.
Ik lette telkens op mijn mobieltje, vreemd? want ik voelde toch niets voor hem… of toch wel?
het werd inmiddels al 23:45 en Azim was er nog niet!
Zou die niet komen en me gewoon voor niets laten wachten?
Ik mocht met veel gezeur hem met de telefoon van mijn vader opbellen en te vragen waar die bleef.
Ik kreeg Azim al heigend en rennend aan de telefoon dat die er binnen 10 min zou zijn, ik vroeg hem naar de receptie te komen en dat was goed.
Samen met mijn moeder gingen we er meteen heen en nog geen 3 min later zagen we in de verte een turkse jongen richting ons komen.
Ik riep zijn naam enthousiast en dat werd beantwoord door wijde armen, ik rende op hem af omhelsde hem en werd de lucht in geslingerd.
Wat was ik blij hem te zien naar een jaar tijd!
Hij knipoogte en vol enthousiast liep die op mijn moeder af met: ‘‘Mum mum!’’ ook zij werd omhelsd door hem!
Ik merkte dat toen ik naast Azim zat ik hem telkens aankeek en hem van top tot teen bestudeerde, was ik verliefd?
En zodra hij me aankeek en lief naar me lachte werd ik rood en kreeg ik de kriebels in mijn buik.
Dat was voor mij al voldoende, ik was verliefd!
Maar joh, wat moet zo’n leuke jongen nou met mij?
Die kan aan elke vinger een meid krijgen.
Verkeerd gedacht, want zijn gevoelens voor mij waren er ook zo bleek later!
Het werd later en mijn moeder en ik liepen met zn drietjes richting de taxi om hem af te zetten.
Ik pakte zijn hand vast en toen zeiden we beiden tegen elkaar dat we elkaar erg leuk vonden!
Tot die tijd dacht ik nergens anders meer aan het was:
‘‘Zal Azim me wel terug smsen?’’
‘‘Zal die wel op de msn komen?’’
‘‘Zal die geen andere meiden ontmoeten, en mij vergeten?’’
Nee, naar die tijd gingen we elke dag met elkaar msnen en smsen, ik ging op een dag 20 euro beltegoed halen om alleen al 4 minuten even zijn stem te horen!
Uit ervaring weet ik dat mannen het geen pretje vinden om continu gebeld te worden door zijn ‘‘liefje’’
Maar toen ik me realiseerde hoevaak ik hem wel niet belde zei ik toch sorry.
Hij had de webcam aan, keek raar en beantwoorden er op: ‘‘Why do you said sorry? If you call me i feel happy, i am always happy if i speak or see you… So don’t say sorry!’’
Wauw… een man die het niet erg vind als de meid hem telkens bel… is dat nieuw?
We misten elkaar vreselijk en zouden elkaar zo graag weer willen zien
maar ja, problemen met visem.
Tot we door gingen zetten en Azim een paspoort gaat halen en ik derest samen met mijn ouders ga regelen om hem hier te laten komen.
Nog steeds check ik altijd even na of die niet van gedachte is veranderd maar nog steeds hoor ik ook, ‘‘You are my love please trust me’’
Dat is voor mij wel duidelijk.
Zo, een heel verhaal! ![]()
Maar meiden, ik snap jullie onzekerheid en angst echt heel goed hoor.
Ik heb precies het zelfde!
Ik zit soms vaak te trillen op mijn benen van de zenuwen.
Als wij met elkaar bellen gaat het perfect omdat we elkaar dan beter begrijpen.
Op de msn is het erg lastig, want dan snappen we elkaar wel eens niet en komt er bonje.
Maar dan bellen we elkaar en vertel ik hem dat dit beter gaat (en tevens ook een stuk duurder!!! en ik met mijn prepaid kaartje kan niet te lang bellen met hem.)
Vandaag hebben we samen alles besproken over zijn komst hier.
Hij komt 21 december tot 2 januari naar mij toe!
Maar hij heeft nog geen paspoort dus dat gaat die morgen aanvragen en dan moet hij mij zijn paspoort nummer geven, en zijn adres en naam heb ik dan al en moet ik naar de gemeentehuis waar vervolgens een uitnodiging word gemaakt en verstuurd word naar de ambasade in Turkije, en dan kan hij zijn Visa krijgen en naar Nederland komen.
Wat een gedoe allemaal he!
Maar daar krijg je wel wat voor, ik heb dan tenminste mijn mannetje bij me.:wub:
Meiden, jullie zijn niet de enigste met soms wat onzekerheid nogmaals!
Het is nou eenmaal lastiger om een vriendje uit het buitenland te hebben
Maar met vertrouwen komt alles goed.
En we hebben steun aan elkaar natuurlijk!![]()
Oh ja, even ter duidelijkheid met mijn exvriend ging het niet om Azim over.
Mijn exvriend liet me naar 1.5 jaar in de steek voor een ander maar omdat hij eenmaal zijn ticket voor de vakantie al had betaald, moest die wachten tot de volgende maand om me ineens te laten barsten.
Heeft een jaar geduurd voor ik over mijn exvriend heen was, maar nu Azim mijn mannetje is, gaat het helemaal goed!
ej ik zal je tips geven om langer met plezier te gaan kletsen op mobiel naar buitenland bellen…koop Lebera simkaart je kunt buitenland zo goedkoop mee bellen en smsen wanneer je binnenland gebruikt is dat weer duurder ;)…
dit is wel heel romantisch!!!
mag hier ook trouwens mijn liefde verhaal bij van mijn japanse vriendin? want ik zie dat er niet veel mensen in japan forum is…en staat ook geen relatie met aziatische mensen…mag het?
Tuurlijk mag dat!!!
hoi tinkerbellow!!
Ik ken mijn mannetje nu vanaf juli.Toen hadden we al wel kriebels voor elkaar.Maar ik kon niet was nog getrouwd!!!en is nu nog niet afgerond.Maar in oktober terug geweest en toen kwam het helemaal goed.Maarja was niet goed wat ik deed.Maar ben blij dat ik er nu achter gekomen ben want nu ben ik nog jong.En mijn huwelijk was al langer niet goed hoor dus is denk ik ook wel de reden dat ik het bij een ander ging zoeken.
Ik ga ff eten kom later terug haha
Hoi Marieke!
Zeg maar Jolanda hoor dat is immers mijn naam.![]()
Tinkerbellow staat eigenlijk voor ‘‘Tinkerbell’’
het kleine elfje uit Peter pan wat mijn bijnaam bij mijn vrienden is, omdat ik klein eigenwijs en een drammerd ben haha.
Maar hey goed dat je er dus achter kwam!
Mijn exvriend had me dus in de steek gelaten een maand nadat we terug waren van vakantie (de vakantie waar ik Azim dus leerde kennen)
En ging er vervolgens met een ‘‘vriendin’’ vandoor.
Met zijn zusje spreek ik zo nu en dan nog wel eens op de msn.
Ik heb Azim zn foto op mijn schermplaatje en nog steeds hoop ik dat bij haar de vraag komt: ‘‘Wie is die jongen op je plaatje?’’
Waarop ik kan zeggen: Dat is Azim! mijn vriendje, die hadden we in de tijd dat je broer en ik op vakantie in Turkije waren leren kennen!:evil::evil:
Maar helaas, hoe ik ook mijn best doe om tegen haar te praten, de vraag ‘‘wie is dat?’’ komt maar niet.
Jammer jammer!
@ Yon:
Tuurlijk mag dat! leuk juist! ![]()
En inderdaad, het is wel romantisch eigenlijk he?
Ik had nooit kunnen denken verliefd op hem te kunnen worden.
Maar toch wel! ![]()