Onze Road trip dit jaar 3 personen voor ons eerste keer
29-6-2013 Vertrek vanaf Schiphol naar San Francisco
30-6-2013 Vrije dag om alles te doen
1-7-2013 Camper opgehaald en vertrekken naar Yosemite
3-7-2013 Yosemite naar Mammoth Lakes
4-7-2013 Mammoth Lakes naar Death Valley Furnace creek
5-7-2013 Death Valley naar Valley of Fire
6-7-2013 Valley of Fire naar Zion
7-7-2013 Zion naar Bryce canyon
9-7-2013 Bryce canyon naar Capitol Reef
11-7-201 Capitol Reef naar Arches
13-7-2013 Arches naar Canyonlands
14-7-2013 Canyonlands naar Monument Valley
15-7-2013 Monument Valley naar Antelope Canyon
17-7-2013 Antelope Canyon naar (Sedona)( Out of Africa Wildlife Park)
19-7-2013 (Sedona)( Out of Africa Wildlife Park)naar Kingman
21-7-2013 Kingman naar Grand Canyon Skywalk
22-7-2013 Grand Canyon Skywalk naar Lake Mead
25-7-2013 Lake Mead naar Las Vegas (Camper afleveren)
27-7-2013 Auto ophalen (rijden naar Los Angeles)
2-8-2013 Vliegen we weer naar Schiphol Amsterdam
Hi en welkom op het forum.
Heb je al een reservering voor Yosemite? Je komt in de drukste week van het jaar (week van Independence Day).
Heb je een echte vroege pickup voor de RV. Meestal neemt ophalen en boodschappen doen nog een uur of 4 en dan is Yosemite nog ver weg. Ik zou ook 2 nachten Zion doen en maar een nacht Bryce.
Out of Africa? Misschien als je een liefhebber bent maar het zal erg warm zijn en er al zoveel te doen en te zien in Sedona. In Williams heb je nog Bearinzona als je geinteresseerd bent en op weg naar Kingman via R66 heb je Keepers of the Wild.
Zo te zien sla je Grand Canyon NP helemaal over maar wil je wel naar Grand Canyon West waar de skywalk is. Een dure tourist trap (zeker $ 100,-- pp met alles wat erbij komt. De weg naar GCW is ca 15 miles dirtroad. GCW is ook helemaal niet te vergelijken met het Nationa Park dat veel dieper, breder en kleurrijkes is. GCW is aan een zijcanyon van Colorado River.
Yeehaw
Hallo Yeehaw ik heb op 15 februarie stipt vier uur nederlandse tijd op twee pc een aantal tabbladen open staan voor een reservering in Yosemite. dat was maar goed ook toen ik een plekje had ben ik daarna nog eens terug gegaan hoe druk het wel was, nou niets is gelogen er was geen plek meer. dus ik ben zeer blij.De week independece nemen we voor lief want ik kan niet eerder of later dit jaar op vakantie ben al blij dat mijn zoon van 15jaar vrij krijgt van school
Out of afrka is- wat voor mijn vrouw
ik zal het ander hierboven even bekijken of we wat kunnen schuiven
GR Johny