Ontdekken van Bella Italië?

:dag: Ciao Tutti,

Wie krijgt er ook nooit genoeg van Italia? Welke vlotte 30 tigers/lady,s hebben ook een speciale band met dit land?

Misschien is het leuk eens over onze ervaringen te babbelen. Zomaar een spontaan idee omdat er de laatste tijd weinig mensen mee willen naar mijn spagetti land.
Het zou handig zijn als je uit de omgeving van Brabant komt, anders is het allemaal zo,n gedoe om eens af te spreken bv?

Wie o wie vind het leuk om ieder deel van dit land te gaan ontdekken?:zon02:

Graag hoor ik van jullie, ik wacht vol verwachting af.

Bella Olandesina

Bonjorno Bella Olandesina,

Ik kwam hier op het forum, voornemens om een oproep te plaatsen om een reisgenoot te zoeken naar Italie. Want mijn Italiaanse koffie is namelijk op. En mijn perculator en ik werken duidelijk beter op Italiaanse koffie. En naast de koffie zijn er nog minstens duizend redenen om Italie te bezoeken, dus koffie halen is een bijzonder aangename taak.

Wat heb je voor ogen? Waarom wil jij naar Italie? Vanaf begin november laten mijn agenda/werk wel weer wat vakantie toe. Waar wil je heen? Pesto eten in Genua? Het colosseum bekijken in Rome?

O ja, ik ben Peter, 32 jaar,

Nunc est bibendum!

Peter.

Ciao Bella,

Geldt je oproep nog steeds? Het lijkt mij namelijk leuk om in mei/juni naar Italië te gaan, liefst met een groepje mensen. Bijv. naar de bloemenrivièra / Toscane… Ik houd van een combi van natuur, cultuur en luieren, dus een beetje strand is ook welkom!
Ik hoor het graag!

Groetjes,
Jolanda

Ciao Jolanda,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik al bijna vergeten was dat ik hier een reactie had achtergelaten. Maar ik vind het nog steeds een goed plan, zeker nu het voorjaar er weer aankomt!

Ciao,

Peter.

Hoi Peter,

Leuk! Kun je hier ook privé mailen ofzo, zodat we even mailadressen kunnen uitwisselen, zonder dat iedereen dat leest?

Groetjes,
Julie