In juli 2009 naar Italie?

Hallo iedereen!

Ik ben een leuke meid van 18 jaar oud en ik wil over een jaar of 2 gaan emigreren naar Italie:D

Daarom ben ik op zoek naar iemand tussen de 18 en 25 jaar die rond half juli voor ca. 2 weken naar Italie wil. En die het leuk vind om hier en daar wat natuur/cultuur te bezoeken.

Het liefst ga ik met de auto maar andere opties zijn ook welkom natuurlijk.

Groetjess,
Debby

Hoi,

ik ben pieter, 22 en won in Friesland. Het lijkt me altijd al leuk om naar Italie toe te gaan met de auto, zo zie je veel meer en ik mag graag auto rijden. Ik heb de laatste twee weken van juli vakantie, dus dat komt ook mooi uit. Wat wil jij zoal zien en waar wilje dan overnachten?

groetjes pieter

Hoi pieter,

Ik stuur je even een privebericht met mijn email adress.
Kunnen we even via msn praten;) gaat wat makkelijker.

Groetjes Debby

Klinkt interessant:) Italië staat al jaren hoog in de landen die ik zou willen bezoeken!

Helaas ben ik wel een onervaren reiziger^^’

ik ben Frank trouwens, 19 jaar.

Ehm…ik weet niet hoe het verder werkt op deze site, met contact opnemen enzo

maar mocht je nog willen mailen: [EMAIL=“Frank_mans89@hotmail.com”]Frank_mans89@hotmail.com

Groetjes:)

gaan onbekenden echt met elkaar op vakantie:retard: hihih grappig!

Ik ben op dat moment in Italië, ik werk dan bij een B&B. Maar heb genoeg tijd over om tripjes te doen. Ik zit in Toscane, dus als je/jullie in de buurt zijn, lijkt het me misschien wel wat om samen op pad te gaan.
Als je geinteresseerd bent en het lijkt je wel wat, of je wil gwn wat dingentjes weten kun je me mailen.
[EMAIL=“icess@live.nl”]icess@live.nl

Groetjes Ilse

Ik ben Angelo zelf is ook mijn grote droom te imigeren naar italië, eerder regio Bologna waar ik dan ook familie heb.

Zelf ben ik 18 jaar en natuurlijk verzot op alles wat italiaans is xD

Jammer genoeg is de kans dat ik deze zomer op reis ga naar italië wat kleiner maar volgend jaar rond de kerstvakantie ga ik toch wel even op bezoek en even rustig uitkijken naar een mooi huisje :slight_smile:

Hallo Debby,

Ik ben zelf Nederlands, 32 jaar en sinds een jaar geemigreerd naar Italie. Ik run samen met mijn Italiaanse man een buitensportcentrum in Val di Sole, Dolomieten, Noord-Italie. Voor meer info zie: www.chilirafting.com
Steden als Verona, Trento, Milaan en Venetie zijn vanaf Val di Sole in 1 dag te bezoeken. Misschien een leuke lokatie voor jouw vakantie, waarin je natuur, sport en cultuur kan combineren?
Als je geen reisgenoot vindt, wij organiseren ook multisportweken voor jongeren en gezinnen waaraan vaak individuele reizigers mee doen waar je je zo bij kan aansluiten.

Groetjes,
Vicky

Hey Debby,
Ik ben van België en zou ook graag op vakantie gaan naar Italië. Ik kan makkelijk verlof nemen, dus kan me best aan je aanpassen. Ben meisje van 25 jaar met rijbewijs. Daar al mijn vriendinnen met vriendje op reis gaan of met ouders heb ik niet meteen iemand om mee op reis te gaan.
Mijn emailadres is missbutterfly1982@gmail.com.
Hoop snel van je te horen!
Groetjes!

hoooi ik weet niet of je er al bent,
maar wil deze week die kan op gaan:)
ben trouwens lotte en ben 20 jaar.
wil je meer weten stuur een berichtje:)

hee, ben je al weg?
zoniet ben geinterseerd
me naam is lotte ben 20 jaar en wil zo snel mogelijk weg…
zo’n 4 weken rond reizen en dan eindige in zuid bij me vriendje:)
wil je mee?
heb nog geen plan hoe of wat want heb geen auto:P
Xx

Heeiii,

Ik ga deze week naar Italië. Wanneer ben jij van plan te gaan?

Groetjes Johanna