September 2011 Italië

Gezocht leuke vlotte meid voor lang weekend naar Florence, Siena, Bologna Italië om gezellig te eten en te shoppen!

Of eventueel een langere periode naar Zuid Italië Sicilië.

Leeftijd tussen 35 en 40 jaar.

Ik Olandesina dertiger met veel reis Italië ervaring zou graag samen gaan met een leuke spontane actieve meid (niet lesbisch)

Ciao!

Olandesina

niet helemaal waar je naar op zoek bent, maar ik reageer toch maar
ik wil rond 26 september vertrekken voor een rondreis door europa
misschien vind je het gezellig om samen richting italie te reizen, hierna ga ik dan zelfstandig verder met mijn rondreis door europa
als we de brandstofkosten naar italie kunnen delen hebben we er allebei voordeel bij, naast de gezeligheid natuurlijk
ik wil wel rustig rijden dus onderweg ook op andere plaatsen stoppen
in italie kunnen we eventueel ook nog een paar dagen samen reizen, laat maar weten wat je hiervan vind

groeten Tom

Hay Tom,

Had een steden trip in gedachten voor een weekje! Florence, maar wilde gewoon gaan vliegen. Rijden is toch behoorlijk lang of je moet echt regelmatig stoppen, maar dat gaat ook weer van de tijd af. En vind het wel gezellig de hele week in gezelschap te zijn om samen een route uit te stippelen en te genieten van cultuur en heerlijk eten. Reis niet graag helemaal alleen terwijl ik toch de taal beheers maar vind het ongezellig dan. Italië heeft zo veel te bieden eigenlijk heeft Italie genoeg te bieden. Zuid Spanje vind ik ook leuk, en Zuid Frankrijk. Heb je een linkedin profiel toevallig? Groetjes en tot hores!

Bella Olandesina

ik wil ook redelijk rustig rijden, alleen het eerste stuk wil ik wat sneller doorrijden omdat dit niet zo bijzonder is. het klinkt verder wel goed, zeker als jij goed italiaans spreekt (ben jij ook italiaans?) kan dit voor mij super makkelijk zijn ik kan namelijk geen woord italiaans
ik heb helaas geen linkedin, ik heb eventueel wel facebook:

je kan me anders ook op msn toevoegen dat is nog makkelijker; [EMAIL=“tomvdrunen@hotmail.com”]tomvdrunen@hotmail.com

groeten Tom

ciao bella :wink:

heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden zo niet heb ik interesse.
Ik ben een jonge vrouw van 42 jaar, net weer single en op zoek naar een leuke, gezellige
reisgenoot naar italie…helemaal ideaal klinkt dat je de taal spreekt :slight_smile:
Ikzelf ben 1 x in Italie geweest…in Venetie…
Ik heb zelf erg interesse in Toscane en de Toscaanse kust…maar ook stedentrips a la Milaan, Florence, Rome…ben vrij t/m eind september…
ik hoor je graag!

Ciao,

Wilde net een vergelijkbaar mailtje plaatsen. Ik, 31 jr, HBO, 100% hetero, een levensgenieter met passie voor reizen, fashion, eten. Welk land beter dan Italie past daarbij… Vele malen in Italie geweest ( Sicilie - Taormina, Catania, Florence voor werk, Bergamo, Gardameer e.o, Napels, Rome meerdere malen o.a voor een tijdje om de taal te leren) kan er nooit genoeg van krijgen!

De spontane stedentripjes zijn er niet meer bij daar de meeste vriendinnen gesetteld zijn en kinderen hebben. Dus ik houd me graag aanbevolen :slight_smile: Bologna, Verona en Genua staan hoog op mijn lijstje…maar ook de streek Puglia en Calabria wil ik graag bezoeken… Ik ben de komende weken beschikbaar. Hoor graag van je!

Magarie ci vediamo presto!

Saluti,