Italië september 2011

Hallo

Ik wil graag in september op reis naar Italië, voor 2 à 3 weken. Niet zo maar op 1 plaats blijven, maar beetje rondreizen en telkens een paar dagen rond een bepaalde plaats blijven. Mag gerust low-budget zijn voor mijn part, wat kamperen of in hostels verblijven. Maar ik ben ook niet allergisch voor gewone hotels, als dat een eventuele reisgenoot beter uitkomt.

Waar precies in Italië maakt me an sich niet zo veel uit, maar Toscane nog eens uitgebreid van dichtbij gaan bekijken lijkt me geen slecht idee. Ik ben daar al wel eens geweest, maar dat is toch al weer 12 jaar geleden. Firenze, Siena, Pisa, Lucca, toch allemaal mooie steden om te gaan bekijken!

Voor deze reis ben ik op zoek naar een reisgenoot die zo wat hetzelfde soort reis wil maken. Over alles kan gepraat worden natuurlijk, maar persoonlijk hou ik nogal van een gezonde balans cultuur/natuur (cliché, ik weet het): enerzijds de steden bezoeken en daar tijd nemen voor een terrasje, al eens een kerk of museum binnen wandelen, etc. en anderzijds eens goed de natuur in trekken, in de vorm van een lange wandeling of per fiets of kayak of… En tussendoor al eens een paar uur nietsdoen met een boek en een glas wijn erbij! Met andere woorden: relaxen en fun hebben.

Als je je hierin kan vinden en eventueel mee wil gaan, laat een keer van je horen, dan kunnen we wat van gedachten wisselen.

Oh ja, misschien handig om weten: ik ben 29 en woon in de provincie Antwerpen.

Groeten
Wim

hi wim

je reisplannen spreken me wel aan. Ik wil ook graag in september op reis, maar weet nog niet goed waarheen. Toscane lijkt me wel leuk. Heb je al reisgezellen gevonden?

groetjes, nathalie