Ontdekken, ervaren en avontuur

Hola!

Al een tijdje zoek ik een reisgenoot (m/v) en daarom plaats ik nu deze oproep. Reizen betekent voor mij ontdekken, ervaren en een stuk avontuur, bijvoorbeeld in de vorm van een backpack- of een roadtrip, of een (alternatieve) citytrip; een feest- of zon-, zee- en strandvakantie is niet echt mijn ding.

Laat ik me even kort aan je voorstellen: ik ben Danny, 29, en woon, werk en studeer in Enschede, altijd in voor gezelligheid en dingen ondernemen (zoals muziekfestivals, pretparken en (sportieve) uitdagingen als wielrennen), goed gevoel voor humor, rustig en een tikkeltje eigenwijs; op reis ben ik meestal behoorlijk actief, omdat ik graag veel wil zien en beleven, al vind ik het ook lekker om gewoon even ergens rustig te eten bijvoorbeeld.

Wat betreft periode en duur ben ik flexibel. Het liefste zou ik een reisgenoot voor vaker vinden, als het klikt natuurlijk. Daarom ben ik ook flexibel qua bestemming; het gaat me meer om het type reis. Deze bestemmingen schieten me echter zo te binnen: China, Japan, VS, Zuid-Amerika, Rome, London, Scandinavië/IJsland, Marokko, Centraal-Azië, … (ok, dat is al zowat de halve wereld… ;))

Heb je overeenkomende reisideeën en zoek je ook een reisgenoot? Dan ontvang ik heel graag je berichtje! Mogelijk heb je al een bestemming of plan in gedachten, en anders bedenken we samen een mooie reis.

Hoi Hoi ben je nog op zoek naar een reismaatje? Ik heb nog wel interesse om naar Rome te gaan. Ik wilde mij voorstellen via een pb maar je inbox is vol, dus laat maar wat weten. Gr. Debby

Heb m’n mailbox opgeschoond, dus je kunt me weer een berichtje sturen. :slight_smile: