Ontdek Tokio/Tokyo

Onze dochter woont in Tokio en biedt het volgende aan:

Tokio is zonder meer een super spannende bestemming.
Er is ontzettend veel te doen en te beleven. Maar hoe weet je wat haalbaar is op een dag en beslis je wat je wel of niet gaat bezoeken? En hoe ga je je weg vinden in deze Japanse wereldstad?
Wij nemen je graag wat zorgen uit handen en helpen je om de mooiste en meest bijzondere plekken van Tokio te vinden. Met onze Startkit reis je gemakkelijk door Tokio en krijg je handige tips. Ook maken we dagprogramma’s voor 1, 2 of 3 dagen, speciaal gericht op jouw wensen. Bekijk hieronder waar we jou mee kunnen helpen en plan een onvergetelijke reis!

Dit is haar website: https://ontdektokio.wordpress.com

Dat is ook grappig; ik stuur net een mailtje naar jullie dochter! Ik had door wat te surfen over Japan de website ontdekt.
Het lijkt mij inderdaad zeer handig om in zo’n enorme stad wat houvast te hebben.

He wat leuk dat je naar Sofie hebt geschreven. Ze liggen daar in Japan nu op 1 oor, want het is in Tokio 7 uur later. Ongetwijfeld krijg je snel antwoord. Het is zeker handig om in die enorme stad eerst wat houvast te hebben. Onze dochter heeft ons natuurlijk ook Tokio laten ontdekken, zodat we daarna op eigen gelegenheid nog een stuk door Japan hebben kunnen reizen. Het is zo een totaal ander, bijzonder land met zeer vriendelijke mensen die je altijd en overal zullen helpen waar ze kunnen. Een land met waarden en normen die worden nageleefd en waar je je heel prettig zal voelen.

Ik moest heel even aan een eerdere site denken die meende hier zomaar reclame te mogen maken voor een bedrijf met overduidelijk commerciële insteek (en ook niet van enige vorm van kritiek gediend was), maar zo te zien heeft die hier totaal niks mee te maken. En ook al is dit feitelijk ook reclame, hier heb ik geen moeite mee.

Persoonlijk zou ik hier niet zo’n behoefte aan hebben (ook bij m’n eerste bezoek niet), maar ik kan me voorstellen dan anderen daar anders over denken. En de genoemde prijzen komen ook zeker niet onredelijk over in verhouding tot het gebodene.

Ik heb er zo gauw niet over nagedacht, maar als je liever hebt dat ik het weghaal dan doe ik dat. Mensen kunnen me altijd een pb sturen voor verdere info.

Welnee hoor, dit is wat mij betreft prima.