Weet het, t is korte termijn, maar wil graag een maand weg. Ik ben eigenlijk al anderhalf jaar bezig met zoeken en bedenken, enkel is er steeds niemand die mee wil/kan. En aangezien ik in september weer een opleiding wil gaan doen, zal het toch voor die tijd moeten als ik nog wil.
Ik wil graag rondtrekken voor een maand, bv door: West amerika, indonesie, australie, new zeeland…
Wie wil er met me mee?? Ik wil namelijk niet alleen, ben namelijk erg gesteld op gezeldschap om me heen
Ik ben Annemiek, 24 jaar en werkzaam als activiteiten begeleidster in de gehandicaptenzorg.
Lijkt het je leuk en heb je ideeen?? Laat iets van je horen!!!
Ik ben Emilie 23 Jaar en wil ook graag een reis gaan maken. Het lieft zou ik in Mei of Juni vertrekken voor ongeveer 1 tot 1,5 maand.
Ik woon in utrecht en heb SPW4 gedaan. Woon/activiteiten begeleiding. Mij lijkt met erg leuk om naar Thailand te gaan. Het tickect daar naartoe is ook betaalbaar in deze periode. Ik sta ook open voor andere landen. Ik heb zelf nog nooit een grote reis gemaakr. Jij wel?
Wie weet hoor ik van je!
Ik heb zelf ook nog nooit een grote reis gemaakt. Het was altijd voledig gepland, en het langst was drie weken, omdat ik met me werk weg was.
Thailand lijkt me ook heel mooi om te zien. Het maakt mij niet echt uit waar ik heen ga, als ik maar een andere cultuur kan bekijken en lol kan hebben…en mooi weer is altijd goed, aangezien ik het weer hier ook wel een beetje heb gehad…( loop er 4 dagen in de week in voor mijn werk…)
Heb je al een beetje bedacht waar je precies heen wil in thailand?
En zit jij vast aan bepaalde data’s?? vanwege werk of studie?
Ik weet niet of je inmiddels al een reispartner gevonden hebt maar ikzelf wil de laatste week van april en de eerste weken van mei rondreizen in Maleisie (of indonesie). Ik ben trouwens een geneeskundestudente van 23. Ben ook totaal onervaren in het backpacken, maar 2 weten meer dan een haha. Ik hoor wel of je interesse hebt ;).
Ik ga van 10 maart tot 7 juni reizen door Australië. Ik heb daar een auto tot mijn beschikking en wil een mooie roadtrip maken. De te volgen route ligt nog niet vast. Ik ben al vaker in Australië geweest, dus wat dat land betreft niet onevervaren. Mocht je zin hebben om mee te reizen dan kun je dat laten weten!