Onderkomen eerste nachten BA

Wij gaan 11 oktober voor de 1e keer voor een maand of 5 naar Argentinie. We komen wat later in de avond in BA aan. Op internet zijn nogal wat hotels te vinden maar wie weet, weet een van jullie een leuk hotelletje voor de 1e week in BA. We willen het graag tevoren via Inet boeken en als er een pick-up service is vanaf het vliegveld is dat mooi meegenomen.
Vast bedankt voor de reaktie(s)
Jeanette en Gerard

Hola, wij gaan 13 oktober naar Buenos Aires, maar voor 3 weken helaas, volgend jaar waarschijnlijk wat langer.
Ik heb een app. gehuurd, dat is veel voordeliger. Vorig jaar heeft mijn dochter hier ook een app. gehuurd en ze hebben een hele goede service!
Ook ophaalservice van het vliegveld. Als je vragen hebt hoor ik het wel.
Hier is de link:

http://www.buenosairestravelrent.com/default.asp

Chau!

Dank voor je reaktie, lijkt ons inderdaad wel een goed alternatief. Gaan we zeker verder bekijken!! En als er nog vragen zijn hoor je zeker van ons.

Ik ben momenteel in Buenos Aires (in totaal blijf ik 5 maanden) en ik kan je zeker aanraden om een appartement te huren. Wij hebben hetzelfde gedaan, het geeft veel meer vrijheid. We hebben eerst via www.hostels.com een hostel gehuurd voor de eerste week om van daaruit naar een geschikt appartement te kijken. Het is veel handiger om het vanaf hier te regelen, zeker als je van plan blijft om langer in BA te blijven. Op de foto ziet het er altijd anders uit dan in werkelijkheid. Bovendien weet je dan ook of je de wijk leuk vindt.
Op die site staan trouwens ook B&B’s en goedkopere hotels, tevens is het safe en heel gemakkelijk via internet te regelen.

Wat betreft de ophaalservice; je kan ook heel gemakkelijk een taxi regelen binnen op de luchthaven. Ze hebben een vaste prijs. ongeveer €20 euro per rit en het zal ongeveer 40 min duren. Maar een ophaalservice zou ook heel handig kunnen zijn.

Succes en veel plezier natuurlijk!

Dank voor de tip. Gaan ter plaatse verder kijken. Hebben intussen voor de 1e paar nachten een hotelletje geboekt ivm de late aankomst. De rest zien we ter plekke wel.
Ook heel veel plezier in Argentinie.

Ik denk niet dat je voor minder dan een week, want je wilde toch maar 1 week, een app. kan huren.
Wij komen ook pas 's avonds laat aan, maar er staat dan iemand op ons te wachten. En we hebben een ophaalservice van het bedrijf.
Dan weet ik zeker dat we rechtstreeks naar het app. gaan zonder omweg.
En de app. zijn zoals ze op de foto’s staan, het is een heel betrouwbaar bedrijf.
Vlieg je ook met Iberia?

Chau :dag:

Trouwens, als je nog niks van Bs As weet, zou ik je de wijk Palermo soho/viejo aanraden.

We willen na een paar dagen gaan rondtrekken en aan het eind van de reis een tijdje in Bs As verblijven. Gaan dan kijken naar een app.
En in genoemde wijk gaan we zeker kijken!!

Ok heel veel plezier dan!
Ik blijf maar 3 weken maar ga ook 4 dagen naar Puerto Madryn, voor de walvissen, pinquins en zeehonden/olifanten!
Verder veel voetbal (River Plate) kijken en nog wat leuke dingetjes!
Kan niet wachten!!!

Heeft er iemand een site van appartementenverhuur in BA?
Alvast bedankt!

Hier hebben wij al 2x gehuurd, perfecte service!
Als je vragen hebt, hoor ik het wel

http://www.buenosairestravelrent.com/default.asp

Hier heb je nog een paar sites die appartementen aanbieden:
http://www.buenosaireshousing.com.ar/

Gracias!

www.bytargentina.com is mij altijd goed bevallen

Als je voor een langere periode wil huren, kan je beter een week huren, meestal kan je dan met de eigenaar een andere prijs afspreken en appartementen(zeker in de lagere prijsklasse) vallen heel vaak tegen. Als je dan een week huurt, kan je eventueel op zoek naar iets anders of langer huren en een prijs afspreken met de eigenaar

Het aantal toeristen daalt nu vrij hard en het aantal aangeboden appartementen blijft ongeveer op het zelfde niveau, daar moet je gebruik van kunnen maken

Ik heb destijds ook bij bytargentina gehuurd, zeker goed bevallen. Was een probleel de eerste nacht dat er niemand was en toen ben ik maar in een (behoorlijk duur) hotel gaan zitten. Dat hebben ze toen volledig vergoed!