Hoe sterk is jouw band met Spanje? Onderhoud je contact vanuit Nederland met mensen in Spanje?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Hoe sterk is jouw band met Spanje? Onderhoud je contact vanuit Nederland met mensen in Spanje?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
ik woon in spanje, maar overweeg om een kijkje in curacau te nemen,iedereen die ik ken is er zo enthousiast over!.Het is er altijd lekker warm geen koude winters en geen koude nachten, Ik vind spanje wel fijn maar is toch nog veel te koud voor mij.Alleen de maanden juni jul aug is het heet.daar buiten regen wind
en kille nachten.laatste jaren door klimaatsverandering o.a. harriet:dag::dag::cheer::kus:
hoe lang woon je al in Spanje en wáár woon je dan ???Ik heb veel jaren op Curacoa gewoond en het is er heerlijk , maar Spanje …is zó heerlijk en zó bereikbaar …
ja ik woon in alfas del pi costa blanca. maar zo heerlijk is het klimaat niet meer.
het wordt ieder jaar kouder in de winter lijkt wel!,Nu loop ik nog in lange broek dikke trui en dikke jas. het is slechts 12 graden overdag.momentheel en er staat al een week lang een harde koude noordenwind.In januari hadden we een paar warmere dagen 2x 20 graden maar wel koude nachten van +2 graden steeds…ik was 1 maand in december naar lanzarote canarische eilanden was een stuk beter heerlijk zacht 25 graden snachts 20 graden,heel soms 16 graden s nachts. maar veel beter dan het iberisch schiereiland spanje.Vandaar dat ik eens naar curacau wil in december om eens te kijke hoe het daar is. harriet:cheer::cheer:>>>
Wij onderhouden contact met mensen van Gran canaria.
We mailen en zitten op facebook en sturen elkaar op deze manier berichten en foto’s.
Erg leuk…maar nog leuker om elkaar na dit contact weer echt terug te zien.:zon02: