Wanneer je op vakantie bent in Spanje kom je in contact met andere mensen. Zijn dat dan vooral de locale bevolking of niet?
Breng hierboven je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Wanneer je op vakantie bent in Spanje kom je in contact met andere mensen. Zijn dat dan vooral de locale bevolking of niet?
Breng hierboven je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Doe niet zo gek, ik ga toch niet praten met die mensen! Ik wil gewoon friet van Piet aan de Costa del Sol.
Ja, ik oefen graag mijn Spaans en vind de Spanjaarden leuke mensen.
lol2lol2
Ik vind het ook leuk om met Spanjaarden in aanraking te komen. Maar mijn Spaans is nog niet zo…maar ik kan het redelijk lezen. Dus met handen en voeten komen wij er wel. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar wer naar Spanje
Wij gaan al 10jaar naar Spanje op vakantie.Wij doen altijd vriendelijk tegen de mensen daar.En vriendelijkheid naar de mensen toe kost niets.En als jij ze groet en een praatje met ze maakt,desnoods met je handen en voeten!!!
Ik heb een groepsaccommodatie aan de noordkant van de Sierra Nevada in een gebied waar geen toeristen zijn. Hier leef je samen met de locale, meest boeren bevolking. Zoals nu samen oogsten en bomen snoeien voor hout voor de kachel.
Si Naturalmente, me gusta espanoles y la lengua tambien.
Pero he olvidado muchas palabras.
adios amigos.
ja vind het een fijne bevolking heb het dan over de catelanen voor de rest zou ik niet weten. ik studeer nu spaans dus vond het afgelopen vakantie heerlijk spaans te praten
ik woon 16 jaar in spanje en heb een spaanse vriendin en oop veel spaanse vrienden erg gezellig om daar een feestje mee te bouwen