winters in Spanje

Hallo,
vanaf 2018 wil ik winters doorbrengen in Spanje,graag Tips van leuke warme plekjes begin bij 20 graden) ook tips vwb huurwoningen voor 1 persoon ,ontmoetingsplekjes van Nederlanders etc. Wil in 2017 wat plekjes gaan bezoeken.
groetjes,
Jolka

Als je begint bij 20 graden dan komen alleen de canarische eilanden in aanmerking.

@Jolanta : zie mijn PB

Hoi Aan de Costa del sol… meer Neja, ALMERIA ENZ hebben het beste climaat van Europa 20 gr is toch wat hoog gegrepen, vandaag in Almeria zo een 18gr

hallo Pieter,
bedankt voor je reactie.18 graden is ook prima:)))gewoon warmer dan in Nederland.Begrijp ik goed dat je nu lekker daar zit en geniet ? fijne dag,groetjes,Jolanta

hallo,
ach iets minder mag ook,altijd warmer dan in Nederland:)))fijne dag,
groetjes Jolanta

Hoi Jolanta dit zijn temperaturen gemeten in de schaduw ,overdag volop zon en in de zon meet ik 24 Graden dus voor een wandeling prima weertje

jejtje Pieter,gezien hoe we nu hier hebben :(((net terug van mijn werk,koud ,nat…brrrr…en Duitsland nog erger ,tja dan ben je een " bofkont" .Als ik zo bericht lees dan kan ik niet wachten…realiteit is dat ik heb gepland nog een klein jaar te werken en dan vroegtijdig stoppen en winters … ja natuurlijk onder de zon!Niet omdat ik lui ben om te werken hoor…gewoon omdat het kan.Al vind ik mijn werk geweldig:)))groetjes ,Jolanta

Vandaag een beetje koud in Andalucia: Sevilla min 0ºC max 10. Aan de andere (oost)kant in Almeria vandaag min 6 max 11ºC. Gelukkig duurt dit meestal maar een paar dagen…

Hoi Jolanta, de winters in nederland ontwijken, ik snap het helemaal! Wat wellicht een mooie regio voor je is, is Costa Blanca. Daar heb je ook de zogenoemde ´jalon valei´ waardoor het er heel aangenaam is qua weer, zeker in de winter. Standaard 20 graden red je niet, maar toch wel heel veel zonnige dagen. Als persoonlijke tip zou ik je nog Moraira kunnen aanbevelen. Een schattige kustplaats zonder de bekende ¨Benidorm taferelen¨ (hoogbouw en schreeuwerige engelsen :wink: . Als je nog tips zoekt voor woningen bijv, dan hoor ik het graag van je! Grtjs