Hallo allemaal
In augustus ga ik met mijn lief en dochter naar turkije.
Alledrie een rugzakkie en we zien wel waar we uitkomen.
We vliegen op antalya en we willen richting Olympos om daar te gaan overnachten in 1 van de bekende three houses.
Heb jij nog do’s en dont’s voor deze zeer slecht turks sprekende toeristen.
hou het vooral praktisch.
groetjes
Patrick
nijmegen
Dit adres kreeg ik vorige week van mijn pension in Goreme.
http://www.sabanpansion.com/index1.html
Onder het hoofdstukje “contact” staat ook hoe je er komt (welke bus vanuit antalya en zo.
Ook zonder Turks kom je er terecht. Woorden als busstation en daar Olympos zijn voldoende om op de goede plek terecht te komen. En zeker in vergelijking met vroeger spreken steeds meer Turken een woordje over de grens (Engels, Duits en regelmatig kom je mensen tegen die in nederland hebben gewoond).
En als ze niets preken, dan zijn ze nog steeds wat graag bereid je te helpen, je komt er wel uit met ze!
Veel plezier daar, het is een zeer relaxt oord.
ik ga binnenkort daar heen van wege mijn familie omdat ik zo heimwee hebt en ik ben zelf half turks vanwege mijn vader
Jullie zullen het zeker naar je zin hebben daar, en heb heus geen zorgen over de taal, veel rugzaktoeristen van over de hele wereld doen Olympos aan en met engels kom je er goed uit hoor!!!
Heel veel plezier!!!
Het is een hippie-gemeenschap;dus geen probleem,ben er vaak geweest tijdens excursies,heel relaxt
Klopt, vooral de eerste aan de linkerkant maar als je een beetje doorrijdt heb je aan de rechterkant ook tree-houses, deze vonden wij wat minder hippie-achtig, het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
Ik weet niet of het veroorloofd is om een internet adres hier te plaatsen (anders verwijder hem maar) maar op onderstaand adres vindt je veel info.