Ofc Travel

Hallo Evelien, :wink:

Ik vind het geweldig, dat je het voor me op neemt hoor.
Maar het is nu wel goed zo.
Ik heb alles meerdere keren uitgelegd en wil verder ook over niemand iets kwaads zeggen. Ik heb alleen mijn ervaringen opgeschreven en mensen aangeraden goed uit te kijken, waar ze boeken.
Maar toch hardstikke bedankt.

Groetjes…Ans :smiley:

Hoi, ben 2 jaar geleden met ofc-travel weg geweest.
Ze zitten in vlaardingen. Das vlakbij rotterdam.
Prima begeleiding. Hele aardige meisjes. Alles was
goed geregeld. Kortom geen klachten en een heerlijke vakantie
gehad.
Ik wens jou ook veel plezier, maar dat gaat vast lukken.
B) Liefs Sietske B)

evelien, :wink:

Even over een grote mond gesproken. Jij weet niet eens waar het over gaat want je kent ofc niet eens. Waar bemoei je je dan mee.
Hoe kan je nou meepraten over iets als je niet eens weet waar het over gaat.
Ik had dit hoofdstuk trouwens al afgesloten als je tenminste kan lezen. En ik neem aan dat je niet uit een ei komt. Iedereen kan hieruit opmaken dat dit een heel negatef stuk is over ofc travel. Wil jij me dan wat anders gaan beweren. Dus hou voortaan zelf je grote mond als je ergens over mee wilt praten waar je dus totaal geen verstand van hebt.

Carla :stuck_out_tongue:

zeg, evelien,

jij zegt wel dat ik eerst moet lezen, leer jij eerst maar eens schrijven. :smiley:

Hoi Carla,
Stop toch met dit onzinnige gedoe, jij en ik weten dat OFC goed is, en iedereen heeft kunnen lezen hoe ofc als slecht (malafide) werd beschreven.En dan kunnen ze wel zeggen dat ze dat niet geschreven hebben, maar eefje… goed lezen en dan kom je het bericht dat ofc als malafide touroperator wordt betiteld vanzelf tegen.
groet

HALLO ALLEMAAL, :stuck_out_tongue:

ZULLEN WE ER NU MAAR OVER OPHOUDEN.
DE EEN HEEFT GOEDE EN DE ANDER SLECHTE ERVARINGEN, EN DAT ZAL OOK ALTIJD WEL ZO BLIJVEN, BIJ WELKE TOUROPERATOR DAN OOK.
MAAR OM NOU ZO TEGEN ELKAAR TE RUZIEN, DAT VIND IK HET ALLEMAAL NIET WAARD.

GROETJES VOOR JULLIE ALLEMAAL.

ANS :rolleyes:

Beste Rietman,

Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Maar ik vind het gewoon zielig dat mensen nu ineens alles willen ontkennen. Maar vooral dat mensen die geen idee hebben waar het over gaat, tegen mij gaan zeggen dat ik eens goed moet gaan lezen terwijl ze dat zelf niet eens kunnen.
Maar je hebt volkomen gelijk. Ik weet gewoon dat ofc een goed bedrijf is en ik ga er niet verder op in.

Mensen veel plezier met jullie negatieve gedoe
en rietman nog veel plezier met ofc.

carla

Ach, wordt het je allemaal teveel :stuck_out_tongue: maarja, je hebt je mening weer geuit. Geaccepteerd hoor, zo kan je vannacht weer lekker slapen omdat je je negatieve ervaringen mag vertellen. Lekker kinderachtig
:lol: :lol: :lol: over dom gesproken, veel plezier nog.

WAAR GAAT DIT OVER ZEG, WAARSCHIJNLIJK HEBBEN JULLLIE NIETS ANDERS TE DOEN DAN OP ELKAAR AF TE GEVEN WAT EEN ZIELIG GEDOE ZEG.
ZOEK EEN HOBBY, OF IS DIT EEN HOBBY?

WORDT HET NIET EEN TIJD DAT JE IETS AAN JE EMOTIES GAAT DOEN, HET LIJKT MIJ TOCH HEEL ERG VERVELEND ALS JE OP DIE MANIER MET REAKTIES VAN ANDERE OMGAAT.
ER ZIJN TEGENWOORDIG GOEDE THERAPIEEN VOOR HOOR, DAN KOM JE WEER WAT VROLIJKER IN HET LEVEN TE STAAN.

wat een hittepetit ben jij zeg, ben je altijd zo gezellig lijkt me leuk om met jou op vakantie te gaan.
Mijn 1e berichtje was een bericht in het algemeen en niet speciaal voor iemand, het feit dat jij direkt negatief hier op reageer zegt meer van jou dan van mij hoor denk hier maar eens overna.
maar misschien heb je het wel nodig om je op een anonieme manier op een ander af te reageren en als dat het geval is mag je van mij hoor ik hoop dat je er van opknapt.
heel veel sterkte.

ok meid, het is goed dat je bij je standpunt blijft en ik vind ook dat het nu moet ophouden.
groetjes

Hallo allemaal,

Wat een discussie hier, maar ik kan jullie een ding zeggen.

Het was een Top vakantie, ik heb het heel erg naar me zin gehad en het was heel goed georganiseerd.

Ik heb ook heel veel vakantie gangers gezien en gesproken waarvan heel veel een overboeking hebben meegemaakt maar dit was niet van OFC-Travel. Dus we kunnen het zo bekijken het kan gebeuren vind je het gek als er zoveel mensen op vakantie gaan naar Turkije.

Ten eerste het is goedkoop wat verwach je dan.

En ieder organisatie maakt wel overboekingen mee, of dit nou corendon is of oad of OFC maak niet uit.

Maar de reisorganisatie heeft me goed geholpen, de meiden bij OFC Travel en in Turkije ter plaatse ben ik ook heel goed opgevangen.

Dus tot de volgende keer OFC Travel

Groetjes

Beste landgenoten,

Dit forum is niet bedoeld om 5 pagina’s te wijden over een discussie of een tour-operator nu goed of slecht is.
Daarom sluit ik dit onderwerp per direct.

Hans,forumbeheerder