NY eind oktober

Hallo,

Morgen boek ik onze vliegtuig tickets naar New York als verrassing voor mijn vriend zijn verjaardag.
Ik betaal vanuit Brussel rechtstreeks naar New York 776euro per persoon dit via connections. Heb wat vergeleken… En dit kwam toch het goedkoopste uit, of het was met tussenstoppen maar dat zag ik niet zitten… Of zou het nog ergens goedkoper zijn?
Nu zou ik graag kijken voor een hotel van 26oktober tot 3november…
Maar liefst iets van rond de 750euro voor 8 dagen…
Kent er iemand iets? Eventueel in manhattan zelf?
Het is de eerste keer dat ik erna toe ga, en alles op mijn eentje regelen is nog niet zo gemakkelijk… :slight_smile:

Bedankt voor de reacties

Hallo!

Ik heb eind juni zelf mijn reis geboekt naar NY. Ik reis in oktober (21-27) alleen dus dat is wel al een voordeel. Voor mijn vlucht via Connections heb ik € 504 betaald.
Qua hotel hangt het er natuurlijk vanaf wat je precies wilt natuurlijk. Ik had zelf eerst gekeken voor een hotel met een eigen badkamer en zat al snel aan 800 dollar voor 5 nachten. Bij connections heb ik dat een kamer in een hostel geboekt, heb wel geen eigen badkamer maar wel een kamer alleen. Ik ben nu voor 5 nachten € 412 kwijt wat natuurlijk een groot verschil is.
Als ge meer luxe en comfort wilt is het natuurlijk logisch dat je daar mee voor moet betalen want behalve de vlucht is het slapen in NY énorm duur. Mijn hostel is YMCA Vanderbillt bij de East Side! Je moet het maar eens opzoeken :wink:

Groetjes Naomi

Als je niet teveel wil uitgeven aan een hotel, zou je even moeten kijken naar hostels. NYC zuigt je portemonee al leeg, dus iedere cent die je uitspaart aan slapen, is een cent gewonnen.

Veel plezier!

Ik ga over 16 november 9 dagen naar NYC. Heb hiervoor een totaal pakket geboekt via Holland International. We overnachten in een 4 sterren hotel vlakbij Times Squarre. Het totaal pakket was de goedkoopste mogelijkheid. Heb van allles bekeken losse vluchten en los hotel. Echter dit was duurder als het totaalpakket. Meestal is het wel zo dat losse vlucht en los hotel goedkoper is. Maar kijk goed rond op het internet of anders loop gewoon eens binnen bij een reisbureau.