November in Bali - wie nog meer!

Hallo Allemaal,

Eind oktober vertrek ik voor een maand Bali en Lombok! Het lijkt me gezellig om medereizigers te ontmoeten. Zijn er formumlezers die rond die tijd ook op Bali verblijven?

Verder ben ik nog op zoek naar info over plaatsen in Bali waar je al backpacker makkelijk mensen kan ontmoeten. Hebben jullie info over hostels en plaatsen?
Vooral de voor de eerste paar nachten zijn tips welkom!

Groeten
Roos

Ik vertrek begin november ook naar Bali voor 4 weken, ook alleen en niet echt plannen waar ik zal verblijven, ben wel van plan om het hele eiland te verkennen en misschien eilanden daarom heen ook!!

Hey Jasper,

Wanneer vertrek je precies? Wellicht vindt je het leuk om daar te meeten!

Ik kom de 25e aan in Australie, daar blijf ik een week ( moet vanuit daar even een ticket boeken naar bali ) dus de precieze datum is nog niet bekend. begin november ergens! Beetje lastig om echt dingen af te spreken he? Voor mij is het ook de eerste keer en ga er vanuit dat je er heel makkelijk mensen ontmoet, wanneer je een hostel pakt zitten er vaak al mensen die ook alleen zijn… dan gaat het wel vanzelf. maar we kunnen wel contact blijven houden

Hey Roos, ik ga 20november voor 2 weken naar bali. Jij zit er nu al volgens mij al nu maar misschien lees je dit bericht nog wel. ik ga ook alleen dus misschien kunnen we wel meeten ofzo.
groetjes karina

Oke, dit weekend hoop ik naar Bali te gaan (12 nov '11). :slight_smile:
Eerst 1-2 nachtjes Denpasar, daarna staat nog alles open.
Roos, Jasper, Karina daar in de buurt dan?

David, ik zou zeker niet in Denpasar blijven. Dat is geen leuke stad (hoef je echt niet heen), en je zal er weinig mensen ontmoeten. Je kan beter meer naar het zuiden verblijven als je dicht bij het vliegveld wilt zijn, bv in Kuta, Sanur of Legian.

Bedankt voor je tip!
Dan dus gelijk door naar Kuta denk ik.
Ken je leuk guesthouse oid?

Ik zit dicht bij kuta in een guesthouse. als je in de buurt bent laat maar weten. ben hier tot de 30e

ben nog opzoek naar een leuk guesthouse voor de eerste 2 nachten, aanrader dus?
Hoe heet het?

In Kuta zijn 100den guesthouses tuseen Poppies 1 en Poppies 2. Dit is het gebied voor de backpackers, de grote groepen aussies, die gaan surfen en het nacht leven in gaan. De staten komen uit op de straat Jl legian, waar je veel barren vindj, mbargo, bounty etc…

Mensen ontmoet je makkelijk op het strand, guesthouse of in de bar…

1 like

Ja ik vind het super hier!bal-dream.com. laat maar weten als je inde buurt bent

Sorry bali-dream.com is het natuurlijk

bedankt voor je info.
Ik ga e.e.a. uitzoeken, zaterdag vertrek is dus zondag zal ik er zijn.