November/december 2011 Australië & Fiji

Hoi allemaal!
Eerst maar even mezelf voorstellen;) Ik ben Carlijn, 19 jaar en studeer in Utrecht Pedagogische Wetenschappen. In mijn vrije tijd judo ik en aerobic ik. Ik speel dwarsfluit en maak muziek met wat vrienden.

Ik wil heel graag, nadat ik mijn Bachelor gehaald heb, in november/december 2011 naar Australië vertrekken voor een reis van ongeveer 6 maanden (of langer, ligt er een beetje aan) om daar nieuwe dingen te ontdekken en gave ervaringen op te doen. Eerst ga ik dan fulltime werken om zoveel mogelijk geld bij elkaar te sparen voor de reis. Maar ik wil ook een working holiday visum aanvragen; het lijkt me super gaaf om op een farm daar te gaan werken voor een maand. Ook lijkt het me erg leuk om naar Fiji te gaan.

Heeft er iemand dezelfde interesses/plannen stuur me dan een berichtje! Lijkt me wel erg leuk om samen of in een groep naar Australië te reizen!:smiley:
Groetjes, Carlijn

hoi carlijn,
ik ben lois en ben nu 17 jaar en word in februari 18, ik ga volgend jaar naar 6vwo en wil dan voor dat ik ga studeren ook ongeveer een half jaar reizen. ik zat te denken om ook rond november weg te gaan. ik zit al heel lang met dit plan in mijn hoofd, maar wil liever niet alleen reizen.

als je interesse hebt, mijn email is [EMAIL=“lois_rutten@hotmail.com”]lois_rutten@hotmail.com

groetjes

Carlijn, je verteld precies zoals ik het ook in mijn hoofd heb. Lachen!
Ik heb binnenkort met wat mensen van het forum hier afgesproken. Die willen ook allemaal rond november/december (tijd nader te bepalen) vertrekken naar Australie (en andere landen daaro). Wij hebben afgesproken op 9 juli. PLaats nader te bepalen, dit ivm waar iedereen vandaan komt.
Laat anders even wat van je horen op [EMAIL=“rianmegens@hotmail.com”]rianmegens@hotmail.com
Gr. Rian