November 2012 (eclips)

Hoi allemaal,

Ik ben Kevin en ik ben 26. In november 2012 ga ik naar Australië voor de zonsverduistering. Momenteel ben ik aan het uitzoeken hoe ik dat wil gaan doen. Voorlopig lijkt de beste optie een georganiseerde reis van 2 1/2 week. Maar ik ga liever wat langer (week of 4).

Heeft er iemand zin om mee te gaan? Het lijkt me namelijk gezelliger om met iemand te gaan die ik van te voren al ontmoet heb. Daarnaast betaal je een hoop extra voor een 1-persoonskamer en de besparing kunnen we dan gebruiken voor excursies :D.

Ik vind het leuk om van alles te bezichtigen en van de omgeving te genieten. Stappen zal ik niet zo snel doen, in ieder geval niet dagelijks.

Als je interesse hebt of wat meer wilt weten, dan lees ik het wel.

Groetjes Kevin

Ter aanvulling:
Na wat navraag gedaan te hebben, blijkt er ook een 29-daagse reis te zijn.

Hoi Kevin,

Ik ben ook op onderzoek. Er zijn al wel wat reizen, maar het loopt nog niet echt storm. De volgende organisaties heb ik gevonden die eclipsreizen doen:

• SNP
  • Djoser
  • Urania (belgische astronomie vereniging)
  • Georeizen

Hopelijk wordt het aanbod de komende tijd wat groter zodat we wat meer keuze hebben.

Groeten Marcel

Ik ben van plan om rond november te starten met een backpack reis van 6 maanden in Australie, misschien vind je het wat om mee te gaan?