Reisgenoot gezocht november 2012

Ik zal me eerst nog even kort voorstellen, ik ben Roel, 21 jaar en sinds deze zomer afgestudeerd voor HBO Werktuigbouwkunde

Ik ben van plan om rond november 2012 richting Australië te gaan, maar ben nog op zoek naar een reisgenootje.

Het plan ligt voor mij nog helemaal open, ik wil een reis van ongeveer 6 maanden gaan maken en zou het wel chill vinden om de trip met een reisgenootje te maken.
Het enigste wat ik nu nog als plan heb is om rond november te vertrekken, omdat de zomer daar dan begint en dan ongeveer een half jaar te blijven. Welke gebieden ik allemaal wil bekijken ligt nog open, maar iig een groot deel van de west, zuid en oostkust. Daarnaast wil ik tijdens die zes maanden (als het geld het toelaat) ook nog een “kleine” trip richting Nieuw Zeeland maken, om ook meteen eens een indruk van dat land te krijgen!

Wie zin heeft om mee te gaan, gooi er een mailtje/berichtje tegenaan!

Zorg dat je op 14 november in Cairns bent. Dan is de totale zonsverduistering!

Wauw wat vet! dat is nog eens een gave tip! dat ga ik zeker proberen te zien.

Ben je nog van plan om verder te gaan reizen in Australie? of ga je enkel voor de zonsverduistering?

Het wordt voor mij een “normale” vakantie dus ik ga voornamelijk voor de eclips. Even kijken wat voor reizen er zijn voor 3 a 4 weken.

is die verduistering ook te zien in melbourne???

Nee, niet totaal (en dat is echt een wereld van verschil met 99,9%). Op deze site zie je dat hij het uiterste noorden van Australië aandoet: NASA - Total Solar Eclipse of 2012 November 13

1 like